Doe mij voor dat geld maar een ouwe Marshall. Lekker blazen met die handel :gitarist:
Printable View
Doe mij voor dat geld maar een ouwe Marshall. Lekker blazen met die handel :gitarist:
supply en demand toch?
Maar ja, misschien precies de reden waarom er zoveel zelfbouw Super Hard Ons zijn. :soinnocent:
Lijkt me een ideale versterker om aan het TGP volk te slijten. Die betalen gerust 300 euro voor een minimaal getweakte TS808 clone, dus waarom geen 3 mille voor een 7W EL84 head? Sterker nog, gooi een Marshall Class 5 in een boutique(re) behuizing, vervang wat componenten en kassa! ;)
Het maakt het leven alleen maar interessanter als er veel keus is. Ik ga het er ook niet aan uitgeven maar ik heb net al die filmpjes beluisterd en zo'n knaap die helemaal in zijn eigen filosofie zit en dat dan ook nog weet te verkopen, ik vind dat leuk.
Ik weet ook wel dat je voor dat geld waarschijnlijk 3 prima andere versterkers kan kopen, maar toch.
De filosofie achter Audio Kitchen is dat hij versterkers wil maken die je speelplezier geven, en dat is echt gelukt.
Met een goede gitaar denk ik niet dat je een meer directe verbinding kan krijgen tussen je vingers en de speakers.
Zo'n versterker geeft echt zin om te spelen, om te experimenteren met dynamiek in je spel, wat te gaan draaien aan de knoppen op je gitaar, echt een ervaring op zich...
Ik ben eigenlijk ook een betere geluidstechnicus dan gitarist, vandaar misschien die obsessie met een goede sound. :)
Even een verzoekje om advies; ben doorgaans een Fender speler, maar heb m'n oog laten vallen op een LP. Daar er hier en daar ook wel eens mindere waar wordt aangeboden, bij dezen de vraag voor de experts: wat denken jullie hiervan? Het lijkt mij een prima deal, maar je zou mij ook zo weg kunnen laten lopen met een Gibsun...
http://link.marktplaats.nl/749737660
Alvast bedankt voor jullie gewaardeerde commentaar!
Ps. het betreft de cherry sunburst waar mijn interesse naar uitgaat.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Lijkt mij niets aan de hand LRS, behalve dat het een schitterend exemplaar is. De Traditional werd zowel met top hats als met speed knobs geleverd, de headstock is correct, de verkoper heeft de papieren bij de hand, ik ruik geen Gibsun onraad bij deze. Maar wat een mooie top zeg!
Idd erg fraaie LP!
Ik zie er ook geen rare dingen aan, ondanks de matige foto's. Als ik zo kijk lijkt alles wel gewoon te kloppen.
Het is geen chinees, daar dus geen probleem
De traditonal kost bij Thomann tegenwoordig 1880 euro, dus 1400 tweedehands is niet echt weinig .
En hou ook rekening met een eventuele hals dikte de traditonal heeft een 50 tiger neck, dat moet je wel fijn vinden.
Verder zou ik het hele verhaal niet te serieus nemen, ik vind deze traditonals zeker niet beter dan de standards
Mooie les Paul inderdaad en 1400 tweedehands is geen verkeerde prijs, als je goed onderhandelt zou je zelfs voor 1300 deze kunnen krijgen. Standaards gaan ook voor die prijzen tweedehands weg, niks mis mee. Echter, van de andere kant heb je voor dat geld nieuw een Tokai LS95 of 150.
Ja, maar persoonlijk (en ik heb een tiental Tokia's uit verschillende decennia getest) heb ik nog geen enkele Tokia LP gevonden die voelt en speelt als een Gibson. Waarschijnlijk zullen velen het ernstig oneens met me zijn, maar zo heb ik het ervaren. Burny's en Greco (diegenen die ik ken) kunnen wel echt als een Gibson voelen, spelen en klinken.
OT: als je deze voor 1300 mee kan nemen heb je imo een mooie deal!