Yep Terrance is betrouwbaar:ok:
Printable View
Lezen is schijnbaar moeilijk, of hou je van mierenneuken:soinnocent:
letterlijke quote:
Deze Gibson komt uit china, het is niet orgineel maar klinkt als een echte es335.
Werkt prima.
Als ik een ferrari KIT car bouw en die wil verkopen, maar er eerlijk bij zeg dat het geen echte is maar wel rijdt als een echte, dan is het aan de koper om te beslissen of hij tevreden is met een "nep ferrari". Zolang ik aangeef dat het geen echte is, ben ik toch eerlijk?
Ik miereneuk niet, het is een nepproduct, niets meer niets minder en verboden, dus leuter niet zo dom en dim effe lekker in zou ik zeggen.
Jij bent dus zo'n figuur die geen probleem heeft met dit soort gitaren, zegt dan weer genoeg over jezelf....:cheerup:
ik heb nooit gezegd dat ik hier wel/geen problemen mee heb.
Je moet me geen woorden in de mond leggen, misschien doe je dat ook bij de advertentie:seriousf:
ik zeg alleen dat lezen toch erg moeilijk is:ok:
en fok je niet zo op, dat is slecht voor je bloeddruk, ik vind het wel knap hoe jij iemand kan beoordelen die je niet kent aan de hand van 1 post.......
Hoeveel illigale dvd, cd-tjes heb jezelf???
Een Gibson uit China bestaat niet ;)
het is natuurlijk verkeerd dat de meneer er gibson neer zet, maar misschien is de man niet bekend met de naam gibsun. vandaar dat deze man er netjes bij vermeld dat het om een nep exemplaar gaat uit china.
:crazyhappy: