Deze ken ik niet: http://link.marktplaats.nl/270216008
Nep? Ik denk het wel...
Printable View
Deze ken ik niet: http://link.marktplaats.nl/270216008
Nep? Ik denk het wel...
voor mijn gevoel net zo nep, als mijn 1 meter lange lul:seriousf:
idd hardstikke nep. geen ebben toets en volgens mij staan de potmeters ook niet in de juiste lijn. ook de stickertjes op de pickups vind ik verdacht.
orginele gibson custom shop florentine heeft ebben toets:
http://jucciz.com/jucciz.com/gfx/guitars/lpbantam.jpg
Idd nep kijk eens naar de binding van de kop bij dat ding:
http://www.gibson.com/backstage/2007...nterfeit04.jpg
Volgens mij weer zo'n Gibsun
Mijn bod van 999999999,99 is verwijderd.
Was ook bedoeld om de andere bieders te laten nadenken en er tijdelijk dus niemand kon bieden.
Ik had 'm ook al gezien. Heb de adverteerder gemaild maar die zei dat ie 'm zelf uit de States heeft geïmporteerd. Ik heb nu ook een berichtje naar marktplaats gestuurd. Ben benieuwd.
Hmmm, ik heb eens opzettelijk een kopie Gibson gekocht, een Supreme. Natuurlijk zie je aan de TR-cover (3 schroefjes) en de kleurstelling dat hij niet echt is, maar hij speelt beter dan een originele Gibson, simpelweg door de betere mechanieken, betere elementen, betere brug en zijn enorm fijne toets. Als dit ook een goede bouw is, dan speelt hij vermoedelijk bijna net zo goed, net zo goed of zelfs beter dan een echte Gibson en dan is het geen probleem om ervoor te betalen.
Maar 1800 euro is er nu al geboden en dat is teveel. Mijn kopie koste 600 euro, meer dan 700 moet je er ook echt niet voor betalen.
Die groene Gibson is trouwens mooi :O I like it :O
berichtje naar marktplaats is nutteloos. ik heb dit al meerdere malen gedaan (vaak voor een neppe zakk wylde gibson) en dan krijg ik een iritant mailtje terug van marktplaats dat ze er niets aan doen omdat ze zich er niet verantwoordelijk voor voelen.
@resonare: beter dan een echte gibson???? yeh right:seriousf:
Wacht even hoor, ik begrijp iets niet. Zijn die Gibson's dan de originelen. :???: Ik dacht altijd dat dat de kopieën waren van Kasuga, Richwood, Musoland, Gibsun etc. Heb ik dan toch een echte?
Oh joepie!!! Ik vond 'm een ook al zo lekker spelen en goed klinken voor een kopie. En zo duur ook. :)
Gr. C.
BTW. Er zijn overigens wel verrassend lekkere kopieën op de markt (geweest).
Ik had een Kasuga LP deLuxe, die wel erg lekker speelde en klonk. Dus wat dat betreft... ;)
En van advertenties als deze wordt ik zo moe......
http://link.marktplaats.nl/256524947
Toevallig zelf een handeltje in die enorm kut afgewerkte rip-offs? Wat je daar zegt is natuurlijk dikke onzin, ik spreek uit ervaring en uit alle verhalen die er over online staan. Tevens is 600-700 euro natuurlijk veel te duur. Die dingen kosten nog geen 175 euro.
Of expres onder de naam Gibson verkoopt...
De meeste van ons hier halen de rotte appels er wel uit maar de beginners onder ons of die nog niet de kenmerken goed weten en zodoende weten waar ze op moeten letten willen nog wel eens in deze valkuilen lopen.
Het is gewoon misleidend wat ze doen:stop:
Gek misschien maar ik ben voor dit soort akties, net zo lang doorgaan totdat de misdadiger het zat is en zichzelf van het leven berooft. Iedereen weet wat er met zelfmoordenaars gebeurd toch? Die moeten zich onderwerpen aan Gods toorn en komen niet in het paradijs maar moeten teren in het vagevuur, purgatory!! Boontje komt om zijn loontje!!!!
Enz!
Hallo FrankPaul1.
Je mag Resonare m.i. niet ontzeggen dat hij de kopie beter vind dan het origineel. Begrijp me goed, ik vind het ook verbazend, maar het is zijn beleving. Jouw ervaring is duidelijk anders of misschien heb je meer ervaring en herken je daardoor sneller een echt goede gitaar.
Dat neemt overigens niet weg dat ik het ook een slechte zaak vind dat er "Gibsuns" verkocht worden die voor veel mensen niet (snel) van het origineel te onderscheiden zijn. Daar moeten we in dit forum scherp op blijven en dat lukt ook vrij goed, volgens mij.
Gr. C.
Ach ja, tis zijn mening uiteraard. Ik twijfel gewoon aan zijn objectiviteit als je de enige op het web bent die iets zo stellig verkondigt.
Allereerst is het niet zomaar een van de velen copy's die er bestaan, hij is op maat gebouwd naar persoonlijke specificaties van de vorige eigenaar. Helaas vond die het nodig om een Gibson logo erin te laten prakken, maarja dat is niet anders. Ten tweede heb ik voor ik hem(haar?) kocht veel Gibson's geprobeerd bij muziekzaken. Sowieso vind ik de hals zeer lekker op deze gitaar, wat hem voor mij sowieso al iets aantrekkelijker maakt dan een Gibson LP (althans, de normale versies (betaalbaar)). Wat ik ook prettig vind is dat deze "copy" zo zwaar als lood is, zoals een LP hoort te zijn naar mijn mening ;), dat vind ik prettig :). Er zullen vast genoeg Gibsons zijn die beter zijn, en fijner spelen (en ook zo zwaar als plutonium en uranium zijn), maar ik heb alleen de standard, classic en studio bespeeld (waar de studio echt ruk was).
Waarom zijn jullie zo super vol lof over Gibson? Het zal vast aan mij liggen maar er zijn genoeg gitaren die de helft kosten en (naar mijn mening dus ;)) beter spelen. Ik speelde laatst op een Carvin LP-achtig ding (bedrijf dat gitaren op maat bouwt) en damn dat ding speelde lekker (naar mijn mening zeker lekkerder dan een Gibson Studio of Standard. Koste een fractie van een goede/dure Gibson. Waarom, Frankpaul1, kunnen LP copy's niet goed zijn? Of lekker spelen? Of zoals ik zei: Lekkerder spelen?
Ik hoef alleen maar naar de headstock van je cheap-ass Supreme te kijken om te weten dat de vorige eigenaar je heeft opgelicht. Die is echt niet op maat gemaakt voor de vorige eigenaar maar gewoon een dertien in een dozijn Chinese Musoland copy. En dat zijn gewoon brakke dingen. Punt.
http://img529.imageshack.us/img529/1622/img0936c.jpg
Ik heb overigens nooit gezegd dat een Les Paul copy minder zou spelen dan een Gibson, alleen dat die Musoland dingen wel een stuk minder zijn dan een Gibson. Bij jou zal het schelen dat de elementen en tuners geupgrade zijn, want die zijn origineel echt niet goed.
De el-cheapo kopies die je op MP zijn heel wat anders dan een meester-bouwer die een Les Paul in elkaar zet!
Wat ik gehoord heb van de (goedkope) kopie bezitters: erg slechte afwerking en elementen, potmeters zijn ook de goedkoopste mogelijk en het fretwerk is ook slecht afgewerkt.
Omdat dat een schop tegen het zere been is.
Daarom mag dat niet!!
Dat zou me echt verbazen; ik ben ook bang (net als frankpaul1) dat dit een chinese kopie is, die opgewaardeerd is.
Nou, hier is niets op af te dingen. 't Is jouw gitaar !!!
Ik ben met je eens dat niet elke Gibson per defenitie beter is dan een kopie. Echter, ik ben ze nog niet vaak tegengekomen, ben de zeer tevreden bezitter van een ruim 30 jaar oude Standard (volgens sommigen ook niet zo'n goede tijd, maar voor mij beter dan elke LP die ik in handen heb gehad !), maar ze zullen er zeker zijn. Maar dan is in veel gevallen de prijs er ook wel naar en betaal je dus geen 6 a 700 euro....
Gr. C.
Heb zojuist ook maar eens een insane onzinbod geplaatst. :rockon:
EDIT: is al verwijderd, zie ik.
EDIT 2: aangezien ik een account heb op MP, kon ik effe creatief zijn met m'n username. OWNED! :seriousf:
EDIT 3: de homo heeft ze weer verwijderd.
Voor jullie leesplezier:
de namen waren "Fake Gibson hiero", "F-Gaten in je HOOFD!" en "zegt 'ebony toets' je iets?".
Had er ook net ff 2550 op geboden, kreeg ik een seconde later een mailtje, er is 2600 op geboden, gaat goed! We spammen gewoon de mailbox van die gast bom vol hehe :blast::crazyhappy:
Is de advertentie nu al verwijderd? :D
Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.
Gibson les paul custom with F holes
En zo doen we dat!:seriousf::blast:
Had idd ook al een mailtje verstuurd op marktplaats.
En vind het idd ook een goede zaak om dan maar onzin biedingen te plaatsen.
Vind het gewoon niet kunnen om dat ding onder de naam Gibson te verkopen het is gewoon de boel besodemieteren. :stop:
Dan moet die kerel gewoon eerlijk wezen en of hij is er zelf ingestonken en overtuigd zijn dat het de "real deal" zou zijn...
Jij bent rijk! :o