Het komt op mij nogal over op je reinste 'forum onderdrukking', terwijl Deidra*** helemaal niets offensiefs zij. Jullie moeten eens een mooi aantal richtlijnen opstellen, dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is.
Printable View
BB heeft gewoon heimwee, meer niet. :hippie:
De post van Mitch:
Wat Mitch zegt is dat het in het verkeerde topic werd geuit en dat moet dus in dit topic, niks mis mee dus. Hij gaat niet inhoudelijk in op het bass blom gedoe en terecht.Citaat:
"Al dat gedoe?" Wat maak je er nu zelf van dan?
Je schreef dat iemand was vertrokken vanwege het beleid van de moderators. Los van het feit of dat nou de volledige waarheid is of niet: dat wordt opgevat als kritiek op de moderatie en ik vertel je echt niets nieuws als ik zeg dat dat verboden is. Kritiek op het beleid, vragen, opmerkingen, die kunnen allemaal in dit topic of per PB. Beweren dat het beleid mensen wegjaagt valt gewoon onder voornoemd verbod.
Hij zei in het chat topic dit:
Dat ziet Mitch als kritiek op het modbeleid, ik trouwens ook en ik vermoed Bert ook wel.Citaat:
Vraagje tussendoor...
Is het normaal dat de moderatie nu ook al totaal onschuldige, maar enigszins politiek getinte, berichten aanpast? Ik bedoelde er niets mee, maar zei in een ander topic zoiets als "...bij ex-forummer Bass Blom, welke vertrokken is ivm het huidige mod-beleid."
En dat wordt dan verwijderd!!??
Ik bedoel... :dontgetit:
Wrom???
Ja, die post wel, maar daar ging het volgens mij niet om. Mitch schreef:En dat vind ik nogal erg overdreven.Citaat:
"Je schreef dat iemand was vertrokken vanwege het beleid van de moderators. Los van het feit of dat nou de volledige waarheid is of niet: dat wordt opgevat als kritiek op de moderatie"