Concert 03/03 afgelast wegens ziekte bandlid...
grtz
Printable View
Concert 03/03 afgelast wegens ziekte bandlid...
grtz
03.03.2009 Antwerp Concert Cancellation
March 3, 2009, Antwerp, Belgium -- Tonight's AC/DC Black Ice show at Sportpaleis in Antwerp, Belgium is cancelled due to the sudden illness of singer Brian Johnson. Johnson is suffering from a serious case of the flu and will be unable to perform. Fans will be compensated with either a refund or tickets to the band's June 23rd show at Amsterdam Arena. Johnson plans to perform on the band's next scheduled concert date in Leipzig on March 5th at Messehalle 1
www.acdc.com
Identiek hetzelfde van wat ik ongeveer 12 uur geleden gepost had...
grtz
Ik heb zin in de 13de !! :crazyhappy:
Noem me een smerige zak, maar ik vind het "goed" dat het concert nu ergens anders doorgaat. Nu hebben alle mensen die kaarten via een "illegale-site" gekocht hebben tegen woekerprijzen een lesje geleerd, want refund is alleen mogelijk als de originele koper ze omzet (dus degene die gebeld heeft), en die dubieuze sites zullen ook fameus zweten met alle ontevreden klanten. :satisfie:
En nu wacht ik op alle banbliksems
Het is bijna zover :rockon:
Krijg er nu toch echt zin in :cheerup:
ik hoop dat het doorgaat, en dat die niet opeens ziek word weer.
jaaaaa , let go to the ahoy!!:blast:
ik moet nog even wachten tot 23 juni in arena.... helaas was ahoy al uitverkocht :(
over anderhalf uur rijden we weg hier vanuit limboland naar ahoy!
for those about to rock, I salute you!
Ik ga zo met de touring bus (om 3 uur) die kant op :D
We gaan los! :blast:
Wij vertrekken om 3 uur naar AC/DC !!!!!! :blast:
yeah...om 6 uur naar rotjeknor!:blast:
Yeah, wat was het vet. Het was een mooi feestje in Ahoy. Geluid was matig maar de show maakte heel veel goed. Ben nu te brak om een review te schrijven, misschien morgen. Ik had de setlist uitgeprint van Antwerpen (1 maart) en die was precies hetzelfde als vanavond dus ik wist wat er ging komen.
Super te gek! :cooler: :speed:
ik vond het ook zeer vet, geluid was te doen (stond 10m van podium) maar de show maakte het gewoon af en compleet! foto's volgen nog wel.
Ik vond het super vet :) had niet verwacht dat het zo leuk ging worden, top avond !:hippie:
we zaten op de eerste rang (goeie plaats), uiteindelijk ging iedereen staan.. dus mn vader en ik gingen ook staan. begon er een achter me te zeike dat ik moest gaan zitten un vent van rond de 30, ik zei nee want dan zie ik niks en kan slechts iedereen voor me vragen om te gaan zitten. werd hij kwaad begon die te dreigen met zijn vuist. ben ik even gaan zitten, want wil geen ruzie verziekt je avond, 5 min erna gewoon weer gaan staan had het tegen mijn vader gezegd :seriousf: die vent zag dat, en heeft de heleavond gelukkig niks meer gezegd... klote vent hoop dat hij hier op ut forum zit :cheerup:
ja van die zeikers heb je altijd!
je hebt gelijk,gewoon gaan staan en genieten.
het was een fantastische show!!:punk:
mijn god... Zitplaatsen bij AC/DC? What's next? een moshpit bij Gerard Joling?
Haha...soortgelijk iets meegemaakt bij de Stones op het Malieveld in den Haag: Vent voor ons met mega paraplu.een keer of wat gevraagd of ie hem dicht wilde doen (De regen zeek met bakken naar beneden).
Op een gegeven moment steek ik een peuk aan met mijn zippo en ook "per ongeluk" zijn nylon plu :crazyhappy:
We hebben de rest van de avond wel goed beeld gehad.
Paraplu's en zitplaatsen: Het zou verboden moeten worden.
op pinkpop werd er net zo lang met bier gegooid naar degenen met paraplu's, begeleidt met het liedje "Rot op met die paraplu" (melodie het is stil aan de overkant), totdat na een volledig tray met bier achterin de kraag van de personen in kwestie de boodschap eindelijk begrepen werd.
anyway gisteren ook een of andere franse mongool die zich helemaal van achteruit naar voren had gedrukt (op een aso lompe manier) en die ging toen recht voor onze neuzen staan. vervolgens begon hij heel irritant te duwen om maar zo veel mogelijk plaats voor zichzelf te reserveren, terwijl wij anderhalf uur hadden staan wachten om een goeie plaats te hebben. dus een vriend van mij duwt terug en wordt vrijwel meteen bij zijn keel gegrepen door die ***fransoos. beveiliging doet niks, want dat zijn ook laffe ****'s. anyway waren blij toen meneer weg moest om te pissen en vervolgens de weg niet meer terug kon vinden (hij was flink wasted).
Altijd irritant dat soort figuren. Toch, ik heb ook vaak genoeg mogen meemaken dat mensen bij een staan concert in een gewone concertzaal gaan zeiken omdat je jezelf even naar voren werkt en helaas 1.97 lang bent. Kan ik het helpen, zo gaat dat nou eenmaal. Niet dat ik overdreven duw ofzo, als het niet past, dan gaat het natuurlijk niet. Maar ik vind wel dat mensen een beetje verdraagzaam mogen doen bij zo'n show. Een keer een dreun gehad van iemand omdat ik voor zijn vriendin scheen te staan... :???: Niet weggelopen, zoek het maar uit.
Het was echt super! Stond tegen het hek aan vlakbij het podium en tegenover het stuk dat het publiek inging. Heb nog een hand gekregen van Brian!
Vond het geluid niet slecht trouwens.
Dat was gaaaaaf zeg!!:crazyhappy:
Damn wat een goede show, en wat speelden ze strak!
Eens kijken of er voor amsterdam nog wat te krijgen is..
The Answer was ook erg goed trouwens, wel jammer dat ze zo weinig nummers deden..
Fuck yeah AC/DC:blast:!
The Answer was ook zeker goed te pruimen. Heb eerder in dit draadje iemand horen zeggen dat ze niet te verstaan zijn tussen de nummers door vanwege hun Iers accent. Had ik geen last van, kijken of ik wat muziek van hun kan krijgen.
Vond het geweldig! Wel echt een pauperpubliek ja, tering...echt moeilijk om geen ruzie te krijgen daar hahaha.
Ik herinner me nog de eerste show van Status Quo die ik zag (ergens in Nederland, kortbij Eindhoven). Op een gegeven moment waren er daar een aantal idioten die zich verkleed hadden als Francis Rossi (zanger/gitarist) en die stonden rond te springen en te duwen. In het begin stonden we mooi vlak voor het podium, naar het einde toe gewoonweg links achter.
Datzelfde wilde ik bij AC/DC niet meemaken, dus ik was toch wel blij met mijn zitplaatsen in Antwerpen...
En ik denk dat ze gewoon overal dezelfde setlist spelen. Die mannen spelen al 30 jaar volgens hetzelfde recept en het zou me verbazen dat ze verschillende setlists hadden voor één tour...
Ik vond The Answer niet geweldig klinken en dan heb ik het over de geluidskwaliteit, een brei was het vooral de gitaar. Het was een soort opgevoerde Led Zeppelin, net als Airbourne een beetje opgevoerde AC/DC is. De band zelf was niet slecht nee, alleen jammer van de geluidskwaliteit.
AC/DC daarentegen was super. Echt genoten. Ik had wel oordopjes mee, maar niet ingehad en ik stond redelijk vooraan. Voor mij waren een paar opstootjes en tijdens Hells Bells kwam er een groepje mongolen naar voren toe stormen die mensen half in elkaak beukten als ze niet aan de kant gingen. Die lui moeten ze echt wat aandoen. AC/DC haalde alles uit de kast, geweldig. Een droom die is uitgekomen.
In 2 woorden een GROOT SPEKTAKEL.
For the record, er zijn deze tour al 2 wijzigingen geweest:
het allereerste concert was zonder Shoot to Thrill en Shot Down in Flames. Vanaf het tweede concert is Shoot to Thrill erbij gekomen en dat is zo gebleven voor de rest van de Amerikaanse tour. Voor de Europese tour is Shot Down in Flames erbij gekomen (zeker vanaf Stockholm, Oslo weet ik niet).
Picnic In The Park. Dat ze dat concert zo'n domme naam geven wil niet zeggen dat je de hele tijd moet zitten:mad: John Mayer was toen wel goed.
Oja OT: AC/DC! JEEJ!
Ik heb mijn kaartje weggegeven i.v.m. mijn dochter die in het ziekenhuis ligt. (b.t.w.: het gaat goed)
Maar van mijn kammeraad heb ik gehoord dat het wel kneiter hard ging allemaal. (Hij stond aan het einde van de "catwalk")
Helaas geen Ahoy voor mij, maar heb gelukkig nog een kaartje voor de Arena.
Had ze echter graag twee keer gezien maar ja, familliegaat voor.
Flink balen maar het was denk ik wel een verstandige keuze.
een goed concert heeft ook een goed doordachte setlist. Opbouw in een concert is belangrijk om de aandacht van het publiek te behouden...
Elke show een andere setlist zou dan ook veel onnodig werk kosten, want
er zijn niet zoveel mensen die 2 concerten van 1 tour bijwonen. Ook al doen ze dat wel dan zijn het vaak die hard fans die het toch niks uit maakt wat ze spelen... als ze maar spelen:D
Had er best graag heen gewild. Nieuwe album is echt cool en van de "gouwe ouwe" krijg ik nooit genoeg:)
"Yeah, you, shook me all night long..."