Ik gebruik ook liever m'n nylon 3/4 gitaartje, krijg ik nu ook een topic?
Printable View
ben ook niet zo'n liefhebber van de manier van zingen van deze dame, ik vind die maniertjes een beetje kunstmatig. Maar ieder z'n smaak hoor!
(als ik haar maar niet meer hoeft te zien of te horen)
Gedaan met de beleefdheid,
HaroldA, om een heleboel verschillende en weldoordachte redenen vind ik je een afgestompte eikel die blijkbaar nog niet veel meegemaakt heeft en op zijn eigen waarheden zweeft.
Misschien dat je daarvoor ooit nog een topic kan aanmaken.
En "klein" betekent bij ons in dit geval iets zoals hierboven beschreven alleen beleefder. Misschien is het daardoor dat je het niet verstaat.
En moderators, ban mij gerust van deze site, want het hek is van de dam en de zee is groot...
Ach, heb ik op je Selah Sue'tje getrapt? Gut toch...
Wel zielig hoor: zodra iemand een andere mening heeft dan jij je vingers in je oren duwen en het er op gooien dat men niet beleefd genoeg is. En daarna zelf het ineens op de man gaan spelen? Laf...
Je kunt ook gewoon zelf weg gaan? :ok: :crazyhappy: :cheerup: :dance:
HaroldA, jij spant gewoon de kroon qua stompzinnigheid en jouw compleet belachelijke deductie van obesitas (waar ik zélf trouwens geen last van heb, vooraleer je die weg zou willen opgaan) was de spreekwoordelijke druppel in kwestie.
En na een 15-tal posts "algemene vuilspuiterij" (dus niet alleen van jou) verliest ieder redelijk mens wel zijn "cool". Of dit laffer is dan te lachen met "dikke wijven" of met andermans topic valt zwaar te betwijfelen.
Ik vind het hier allemaal een beetje verloren op dit kloteforum ("eerst een fotootje, en dan verder babbelen..."- da's de stomme slagzin hier!! Is met het lezen zonder plaatjes nu helemaal verleerd?) daarom kan ik er beter nu eens alles uitgooien dat deze avond gestresseerd thuis te komen. Ik kén mijn prioriteiten...
En HaroldA, had je er ook maar iéts van begrepen zou je weten dat het helemaal NIETS te maken heeft over het wel of niet goed vinden van Selah Sue.