Alvast bedankt voor de "evenwichtige" reacte, dat doet eens deugd...
Ik vond nog wel dat ik heel open en neutraal ben gebleven, en dat toch die kleinzielige en zelfs discriminerende reacties van sommigen... ik had gehoopt dat de gemiddelde mens dit stadium al ontgroeid was...
Tja, als je je als artiest presenteert, dan word je nou eenmaal gekeurd op het volledige plaatje. Je hebt een bepaald image, daar krijg je dan ook commentaar op. Sommige opmerkingen zijn daarom helemaal niet zo vreemd. Misschien niet volledig op de openingspost en titel van het topic gericht, maar men moet toch z'n ei kwijt.
En ja, het is misschien een mooi streven een discussie te willen voeren 'op niveau', wat dat dan ook moge zijn, maar iedereen heeft hier toegang. Er is geen selectie aan de poort, dus je bent wel een beetje naïef als je verwacht dat het allemaal helemaal naar jouw wens verloopt in een topic.
Selah Sue... Wat een verschrikkelijke stem heeft dat mens zegen inderdaad, die klinkers
En waarom zingt ze alle lettergrepen los? Waar, is, dat, voor, no-, dig? He-, he-, he-, he-, he-, eel, erg, ie-, rie-, tant.
En dat ze 2 akkoorden kent ben ik ook niet van onder de indruk.
I rest my case...
Heren..ik volg deze discussie al een tijdje en zoals een ieder hier heb ik ook mijn mening over Selah Sue. Echter waar men steeds aan voorbij gaat is het feit dat Gerth de discussie op een zodanige manier probeert te voeren zonder dat men "kwetsend" hoeft te worden. Dat je iemand een slechte zangstem vind hebben ok, dat iemand er in jouw opinie er niet uit ziet ok, maar dat kun je ook op een manier verwoorden zonder meteen enkele ziektes cq scheldwoorden erbij te gaan halen. Dat is het punt nu geworden en men dwaalt inderdaad van het onderwerp af.
Niet iedereen vindt bv dat zij bij bepaalde songs een klassieke gitaar moet gebruiken nou prima, dat zij geen gitaar kan spelen ook goed, maar blijf het wel in de juiste context zien en verwoorden.
Ik kan ook geen gitaar spelen als ik mij ga vergelijken met het merendeel van de forumgebruikers en zie er misschien anders uit als de "normale" persoon , wat dat dan ook mag wezen, en dat mag je me rustig vertellen maar doe dat op een normale manier..
Bedankt voor deze "steun"! Ik ben blij te lezen dat het toch te begrijpen valt hoe "neutraal" ik dit alles wou houden.
Het moest zelfs geen "discussie" worden, gewoon even de aandacht vestigen op iemand die de nylonstring gebruikt waar een steelstring meer voor de hand zou liggen. Ik speel ook liever op het eerste maar wil daarom niet veroordeeld worden tot een bepaald genre en net daarom vond ik de solo-optredens van onze Sue zo'n beetje een "hart onder de riem" wat dat betreft.
Favorieten/bladwijzers