Ik ben begonnen op m'n 17e, leerde toen een jongen kennen die mij ingewijd heeft in blowen, Pink Floyd en gitaarspelen!! Hij heeft mij de basisakkoordjes geleerd en binnen 2 maanden kon ik zo'n beetje alle akkoordjes wel spelen, incluis barré-akkoorden. Een paar jaar heel intesief gespeeld, toen echt 5, 6 jaar niet of nauwelijks en langzaam verder gegaan. Ik heb nooit les gehad, ja een maand in soleren, maar toen ik per ongeluk een buts had gemaakt in mijn leraar z'n peperdure jazzgitaar, was dat heel snel over... Heb zelfs nog in de schoolband gespeeld en ook een jaar bas in een Doommetalband..:???: (ik hou helemaal niet van doommetal....)
Enniehoe, op een gegeven moment voorzichtig aan mezelf leren zingen en spelen tegelijk, en daar ook veel tijd aan besteed. niet dat ik dat nou zo goed kan, maar goed genoeg om m'n huidige vriendin ermee te versieren!!:blast:
Toch vond ik dat ik te lang stil had gestaan en heb onlangs de Harry Sacksioni Methode gekocht en ben weer heul veul aan het spelen! "Vervelend" gevolg daarvan is dat mijn huidige gitaar prima voldoet voor akkoordjes spelen, maar ik nu toch echt wel ga sparen voor een wat betere gitaar, vooral geschikt voor fingerpicking enzo...
Akoestisch is echt mijn ding en ik heb een hoop mooie momenten beleefd met de gitaar!:harmony: