Bah, ik kan de foto's niet zien hier op mijn werk ...
Maar aan de reacties te zien is 't precies wat ik ook zoek, een no-nonsense herry-machine!
Printable View
Bah, ik kan de foto's niet zien hier op mijn werk ...
Maar aan de reacties te zien is 't precies wat ik ook zoek, een no-nonsense herry-machine!
Misschien een foute formulering. Ze gebruiken natuurlijk wel een stapel gain maar klinken gewoon veel anders als die metalbands van tegenwoordig. Heeeel veel mid en honkerdie honk honk. Die anderen klinken alsof ze enkel bas en treble kennen. Als zand op een metalenplaat in verschillende toonhoogtes... ofzo
Wat orpheo zei!!
Precies!
Maar zonder daarbij een one trick knol te zijn.
:speed:
Coole filosofie! 'Ik had nog wat elementen over, dus ja, dan koop ik toch gewoon een nieuwe Gibson?'
Ziet er zeer ruig uit inderdaad! Ik zou persoonlijk toch voor de rode gaan. Als die ooit eens voorbij komt op MP voor een zacht prijsje dan gaat 't 'em worden denk ik.
Even een bump van dit topic omdat ik een vraagje heb over blackouts. en dit ook over blackouts ging
Bij emg's wordt gebuikk gemaakt van andere potmeters. Mijn vraag is of die emg potmeters gewoon kunnen blijven zitten als je blackouts neemt? Of is het makkelijker blackouts in een passieve gitaar te zetten met de standaard potmeters?
Als de waardes maar het zelfde zijn dan komt het wel goed.