Maar toen wist hij nog niet dat zijn 20th anniversary squier van 1982 was... :soinnocent:
Toen vroeg hij 'slechts' 350 EUR... Nu gaat dit collectors item van de hand voor 750 EUR :)
Printable View
Deze ook even hier posten!
Opletten iedereen!!!!
1) Roelsmoel heeft hier een fout gemaakt. Het gaat helemaal niet om een echte KH2.
2) Ik heb de afgelopen dagen contact gehad met de verkoper en hij was erg behulpzaam, heeft extra foto's gestuurd.
Hij verkocht naar eigen zeggen de gitaar voor zo weinig geld omdat hij zelf maar 600 euro voor het ding had betaald. Verder had hij geen verstand ervan.
Nu moet je eens goed kijken naar de foto's van de advertentie, en let daarbij op de floyd rose. Dat is een licenced versie! En geen originele zoals het bij een echte ESP zou zijn.
Ook is de lak van de gitaar transparant zwart, en niet dekkend zwart zoals bij de echte ESP's.
Wat ik dus vermoed is dat er iemand hier een ESP hals op een LTD gitaar heeft geschroefd. Of erger nog; dat iemand een ESP label op een LTD gitaar heeft geplakt.
Ik zal niet zeggen dat de gitaar dus niets waard is, maar weet wel dat je geen volledige ESP koopt!
http://link.marktplaats.nl/403527609
Dit lijkt mij geen nieuwe Fender neck.....
Dit is vreemd: http://link.marktplaats.nl/403205730
De gitaar op de eerste foto is toch echt een pre-'63 (model) Strat: celluloid slagplaat, schroefjes, wide spacing... Op de andere foto's staat een Strat die kenmerken heeft van een '65 model. Maar is het er een? De sunburst laklaag komt 'vreemd' op mij over...werd die zo fel en zo 'zwart' gespoten? En werd die op de achterzijde ook zo 'beperkt' gespoten? En het serienummer: een '65-er zou een L-series of een 1xxxxx moeten zijn en daar lijkt het niet op (laatste foto).
Wel een gerespecteerde verkoper...
Wat denken jullie?
Hij heeft de foto's per ongeluk verwisseld, de verkoper heeft meerdere oude strats. Tis een genuine strat maar het ziet eruit als een typische cosmetische make up van lang geleden toen dat vrij normaal was. Je spuit alleen de randen zwart als de rest nog goed is. Tegenwoordig is slijt hipper dan glans dus dat wordt nog nauwelijks gedaan.