Hee thnx voor de info man! Kan ik zeker wat mee!
Printable View
Hee thnx voor de info man! Kan ik zeker wat mee!
Een aantal van mijn pedaaltjes zitten ook op deze manier vast maar er is wel een keerzijde:
1. Bij een aantal pedaaltjes zitten de schroefgaten te ver van de kant zodat de schakeltjes
niet ver genoeg onder het pedaaltje vandaan steken.
2. ff snel een pedaaltje verwisselen zit er niet bij: je moet een schroevendraaier hebben
3. door het schakeltje zit de schroef van het pedaaltje niet ver genoeg in het pedaaltje en
kan je m niet vastdraaien
er gaat ook niets boven DuoTec... :satisfie:
Die dingen zien er wel ideaal uit! Mijn pedaltrain kwam ook niet met die dingen. Ik heb er hier wel gevonden: link naar site. Helaas alleen in het wit, maar nog altijd een stuk beter dan met tape in de weer gaan en tie wraps over je board heen ziet ook niet uit. Ik denk dat ik morgen toch maar eens bij de plaatselijke computerzaak langsga, maar als dat niks wordt ga ik ze hier bestellen.
Tie wraps (?) heb je ook in het ZWART!!
Punt 1 kwam ik tegen bij mijn Koch Pedaltone, je kunt ook even naar de bouwmarkt rijden en dan korte ijzertjes met gaten kopen. Die zijn wat langer dan een kettingschakel.
Punt 2 -> klopt, maar losschroeven heb je toch ook zo gedaan?
Punt 3 -> jup, dat is inderdaad jammer, bij deze pedalen kies ik ook voor Velcro
Hier een foto van dat ijzertje wat ik bedoelde ( ligt meestal bij de scharnieren afdeling ):
http://www.feestenmet.nl/ijzerA.jpg