Wat zegt Roy hier?
Printable View
Ik moet helaas roeien met de riemen die ik heb.
Ik heb namelijk 2 versterkers nodig, 1 voor thuis, en 1 voor bandrep.
Na de zomer hoop ik een buidel geld te hebben, en dan komt er iets nieuws.
Ik doe deze niet de deur uit, alleen de theringer cab gaat er uit (iemand die ik ken 'vind 'm echt goed klinken':???: begrijp het niet zo goed maar voor 4 of 5 tientjes magtie 'm hebben van mij.
Ik doe ze niet de deur uit omdat ik ze gewoon nog niet weg wil hebben:seriousf:
Hier mijn stapeltje:
http://i708.photobucket.com/albums/w...e/IMG_1051.jpg
TSL 60 met een 1936 met V30's :ok:
Heb al 'n paar keer op buizen gespeeld, en inderdaad, dat klinkt echt duizend keer beter dan wat ik nu heb! Maar voor het geld wat ik eraan heb uitgegeven vind ik het goed genoeg voor nu.
Die mesa komt er nog wel, 't liefst zelfs nog 2 stuks (1 thuis, 1 op repetitie).
Thanx, doet lekker klinken ja! Deze foto is van vorig jaar op de Waalkade tijdens de Nijmeegse Vierdaagse. Op Rockin' Park had ik een 'bescheidener' set-up :) De Major met 2 4x12" cabs en een JCM800 2203 met 1 4x12". Deed ook lekker klinken, maar ik miste de Super Reverb wel ;)
Mocht je volgende week naar de Zwarte Cross gaan, daar spelen we op vrijdag om 1845h in de megatent. Kom ff een pilsje pakken, verder o.a. Triggerfinger, The Devil's Blood, Shaking Godspeed etc etc
De Major kwam in verschillende gedaanten. De 'Pig' had 3 knobs en 4 inputs, andere versies zien eruit als een grote Super Lead, de mijne heeft inderdaad een P.A. achtige set-up met 8 inputs. Op de achterkant staat wel 'Major' en er zitten 4 KT88's hard te gloeien op de juiste momenten. Tis trouwens een plexi uit '68 :D
het nodigt altijd weer uit om te spelen.
http://lh4.ggpht.com/_NdGijKG1skw/TD...0/gearjunk.JPG
Mooi setje! En tof behang ook!
Idd. UberCoolBehangetje!!! :ok::blast::ok:
Ik kan geen algemeen topic vinden, dus ik plaats mijn vraag maar hier:
Ik kan een gemodificeerde (er is een gat bijgeboord voor een impendatie switch) Marshall JMP2204 uit 1979 met bijbehorende Marshall 4x12 + 200 euro bijbetaling omruilen tegen een ENGL Savage 120w met Z10 Floorboard.
Mijn gemodde JMP is (volgensmij) ongeveer 700 euro waard + 300 euro voor het cabinet.
De verkoper wil 1200 euro voor zijn Savage + Z10, en daarom een bijbetaling van 200 euro.
Is dit een beetje een leuke/eerlijke deal?
Inmiddels ben ik al het hele forum vol aan spammen, er zijn zoveel topics:makeup:
http://i926.photobucket.com/albums/a...l/IMG_0064.jpg
Dan is het dus niet het bijbehorende cabinet. Wel vreemd dat er T75's in een Bass cabinet zitten, ik wist niet dat die ook met verschillende conussen op de markt verschenen zijn. Of zijn ze niet origineel voor die kast?
Hoedanook: een Bass cab met T75's is inderdaad rond de €300,- waard.
zo hier mijn stackje.
valt misschien een beetje in het niets in vergelijking met alle engl's,messa's en marshalls hier maar ik ben er als 16 jarige toch behoorlijk blij mee =]
http://i29.tinypic.com/2m3se4m.jpg
het is btw een peavey valveking op een framus v30 cab
Wel eens over een Savage gespeeld?
Jazeker, volgensmij was dat 2 jaar geleden op de gitaar van iemand anders. Onlangs nog aandachtig geluisterd tijdens de soundcheck van een bandje waar beide gitaristen de Savage 120 gebruikte.
Waarom vraag je dat? Wat is jouw mening/ervaring over de Savage (60/120)?
Het scheelt als je afgestudeerd bent en werk hebt, verdient een stuk beter dan een krantenwijk ;)
Valve kings zijn best goed toch? Heb nog altijd mijn eerste buizenversterker, een Guyatone, de eindtrap was zoals een Marshall JTM45, de voorversterker transistor, met reverb. Niks mis mee!
Op mijn zeventiende had ik een oude transistor huiskamer amp en een cabinet van spaanplaat waarin de speakers van oude tv toestellen zaten.
dan is mijn slaapkamer toch heel wat nietiger, daar staat helemaal geen gear. :D
mmm, vaag ja, helemaal niets leuks?? Hihi, niet getreurd
Haha oke jullie winnen. :hippie:
maar toch zou ik over een paar jaar het liefst me valveking voor een mark 4 of 5 ingeruild hebben en me ltd voor een esp en gibson les paul axcess alleen een beetje jammer dat ik links ben...
???
Dan heb je wat om naar uit te kijken toch?
En dan hopen dat je partner het goed vind dat je je hele gear uitstald in de woonkamer. Dat zal nog het moeilijkst worden, de rest is een kwestie van toerijkend budget.