Ik heb het bij MP gemeld.
Knippen en scheren dit soort figuren
Printable View
Wat moet je eigenlijk met dit soort pipo de kloon aan?
Die zijn verwijderd omdat mijn mail verwijderd is. Als ik niet een mail mag plaatsen waarin die mag zichzelf verdedigd, dan is het wel zo fair dat alle beschuldigen ook verwijderd worden.
Daar komt het op neer. Ik heb net met m'n suffe hoofd die mail weggegooid, maar wat betreffende de gitaar die nu op MP staat, heb ik van hem het hele lijstje gehad met wat hij heeft gebruikt, waar hij het gekocht heeft en wat hij er voor betaald heeft. Dan zie je ook dat hij geen wereldonderdelen gebruikt maar ook dat hij er dus (als het klopt, wat ik met zo'n gedetaileerde lijst wel verwacht) eigenlijk niks op verdiend.
De vraag blijft dus: wie van ons (die in de buurt woont) gaat z'n gitaren een keer testen. Want iets zien is 1, proberen blijft nog altijd 2...
Leuke observatie, waarvan ik de humor en de relativering waardeer. Goed zo'n tegengeluid. Het zou ook van mij kunnen komen, ware het niet dat er 1 puntje is dat nogal fundamenteel is: de nuance die Wietse ook naar voren bracht. Maak het vergelijk eens met auto's. Een oude opel opknappen en verkopen als goede klassieker, voor de prijs van een opel klassieker versus een dacia kopen, er een volkswagen motor inhangen, er een mercedes ster opplakken en hem dan verkopen als dtm racewagen voor de prijs van een audi, daarbij bewerend dat hij zo goed is als een originele dtm mercedes, maar dankzij jouw "talent" veel goedkoper aangeboden kan worden.
Mooi he, zo'n eerlijke kans.