Ach als hij niet weet hoe ze te bedienen is het altijd geklungel niet?
Trouwens keeley mods is immers heel anders dan de gewone boss pedaaltjes .
En voor sommigen een te hoog budget.
En ieder z'n smaak laat ik zo zeggen .
Printable View
a: Keeley mods doen niks aan de buffered bypass van de Bossjes
a2: die buffered bypass is zooo slecht nog niet..
b: de buffered bypass van Bossjes klinken als 'een lading boss-pedalen voor een amp'... Prince heeft wel eens met een 'all Boss'-board gespeeld... op 't natuurkundig/electro-vlak zijn Bossjes niet ideaal, maar evenveel pedalen met alleen true bypass + 2 lange gitaarkabels is nou ook niet ideaal...
ieder z'n smaak zullen we dus maar zeggen.. zelf heb ik 6 pedalen, met buffer-pedalen aan begin en eind; deels uit esthetisch oogpunt, deels uit klank-technisch oogpunt...
Net bij een repetitie begon (volgens mij) m'n Blackstar ineens heel moeilijk te doen - zowel aan als uit kwam er maar heel soms het volle signaal doorheen. Heb toen maar even een stukje gespeeld met de DS-1 als distortion, maar echt blij werd ik er niet van. later deed alles het trouwens wel weer.
Nogal wiedes, de meeste mensen hier hebben nooit op bepaalde borden gespeeld. Je oordeelt hier altijd op wat je ziet. Er is hier ook niemand die over mijn borden heeft gespeeld.
Wel heb ik gespeeld met de pedalen die ik hier veel voorbij zie komen, maar je hebt gelijk, niet in deze exacte combinatie.
Maar de ervaring die ik heb met een grote hoeveelheid gebufferde pedalen zijn allemaal het zelfde. Je verliest gewoon een hoop sprankel. Of het publiek dit merkt is het wat anders, maar ik hoef het niet.
Bijna tien buffers op een rijtje? Als je dat één keer gehoord hebt mag je toch wel extrapoleren naar een andere situatie of hoe zit dat? Tone suck city was wel het eerste dat in me opkwam toen ik dat board zag, ik had alleen geen zin om te posten.