De digitech obscura en TC flashback (alleen niet de mini) hebben taptempo. Beiden in een boss formaat.
Printable View
De digitech obscura en TC flashback (alleen niet de mini) hebben taptempo. Beiden in een boss formaat.
Bordje voor 2017 alvast gemaakt. Na hele tijd zonder pedaaltjes vind ik het toch wel weer erg leuk om een plankje te hebben. Al klinkt het dan niet altijd beter. Het is ook wel uit nood geboren. Omdat ik op een van de oefen locaties veel over verschillende versterkers speel. Hier een paar foto's.
http://i1041.photobucket.com/albums/...psbtrjk97s.jpg
http://i1041.photobucket.com/albums/...psktgbmfgl.jpg
Hoe is de voeding geregeld?
Ik heb al uitgemeten dat de Minifooger Chorus, de en de Echo Shifter prima op de plek van de FM4 passen. Zitten nog lekker samen in een loopje van de Lehle ook. ;)
@Rooker: waarom heb je nog een delay pedaal (een Behringer nota bene) na je Zoom CDR? IN die Zoom zitten meen ik al 8 delays.
Heb je daar niet genoeg aan?
Die is alleen voor wanneer ik snel even een klein beetje delay nodig heb. Van deze zijn de instellingen veel makkelijker te weizigen als bij de zoom. Had eerder een analoge op die plek maar die is stuk.
Eigenlijk hoop ik nogsteeds dat zoom met een midi pedaal komt waarmee je makkelijk met de voet presets kunt oproepen. Dat zou dit echt het ultime pedaal maken. Effecten zijn meer dan behoorlijk. En de Behringer klinkt ook niet slecht hoor.. is allemaal maar de naam.. Alleen de switch van de Behringer is kut. Maar ik zet hem aan en bedien hem met de looper.
Ik heb het ook van hier. Zocht een bedrijfje om een loopertje te maken. Onder het bord zit ook nog een router van hun. Ik kan niks meer over ze vinden. Bestaat het nog?
Volgens mij wel, Dominik heeft mijn custom rack interface een half jaar geleden gemaakt ongeveer.
Ok. Ik had het nog eens opgezocht en toen werkte de site niet meer. Wel aardige meedenkende man.
Zeker.
Ik heb die interface 2x terug moeten sturen, 1x vanwege een foutje, en 1x vanwege transportschade (trafo losgeraakt). 2x zeer snel hersteld, en ik kreeg mijn verzendkosten ook nog terug.
Wat mij betreft ook gewoon prima service dus!