Dank voor alle complimenten. Erkenning voor al die uren werk is te vinden op dit forum :) Een paar antwoorden:
Maar ik zet er geen bepaald pedaal op, gewoon omdat het voor de vorm zo 'hoort'. Jij wel? Wat ik al zei, dit zijn pedalen waarvan ik erachter ben gekomen dat ik die ook daadwerkelijk gebruik. Ik speel over een Koch, en een beetje scheurpedaal wat dat gain-geluid qua kwaliteit kan evenaren kost al gauw een aardige duit. Dat is mij het geld niet waard.
Ik speel eigenlijk alleen nog maar op mijn eigen versterker, ik heb nog geen worst-case-scenario bedacht ;)
Thanks. Aan die footswitch zit normaal gesproken een standaard stereo-jack. Ik heb zoals je een beetje op de bovenste foto kunt zien, na een paar centimeter een female-jack uitgang aan de kabel van de footswitch gesoldeerd. Op deze manier hoef ik -wanneer ik ooit eens ergens speel met énkel mijn footswitch- niet mijn hele pedalboard mee te slepen. Als de footswitch wel in mijn pedalboard zit, plug ik die female-jack gewoon in een korte stereo-kabel die onder de plank langs naar de uitgang aan de achterkant van mijn case loopt. In die uitgang steek ik vervolgens een stereo-kabel die direct naar de footswitch-ingang van mijn versterker loopt. Ik hoop dat dit je vraag duidelijk beantwoord. Ik ben op dit moment niet in de gelegenheid om een foto te maken om het geheel te verduidelijken. Als je het interessant vindt kan ik er wel eentje maken.
Verder is ’t inderdaad de (door gitaarnet befaamd gemaakte) showmaster 48.