je mag komen terugplagen in mijn nieuwe ruiltopic :seriousf:
Printable View
je mag komen terugplagen in mijn nieuwe ruiltopic :seriousf:
Hi
Gaat niet om de vraag of ik gelijk heb. Gaat om het gegeven dat wetten die buiten het forum gelden, doorgaans ook binnen het forum gelden.
Je mag m rustig niet mooi vinden. Hij stond bij de mooiste van 2010. Ik heb m niet gepost omdat ik dacht dat hij kansrijk zou zijn. Hij had evenveel kans als een sneeuwbal in de hel, maar het leek mij een behoorlijk eigenzinnig tegenwicht tegen alle standaard LP's en Strats.
Die kan ik heel mooi vinden. Maar alleen maar LP's en Strats vind ik (persoonlijk dus) tamelijk weinig spannend.
Ik ben altijd op zoek naar de eigenheid van de dingen. Hij ziet er uit als een Danella en hij klinkt als een Danella. Anders dus.
Citeren mag. Binnen de context van 'de mooiste'. Dus quoten en zeggen dat de black burst ditmaal wat donker is uitgevallen naar jouw smaak is geen enkel probleem.
Hem kapen en plaatsen bij de lelijkste gitaar of je product ermee promoten omdat jij het (net als ik) een heerlijk eigenzinnig gitaartje vindt mag alleen tegen betaling van. En na toestemming dus.
En alleen als iemand is gekidnapt door UFO's en zó is getraumatiseerd dat ie onder curatele is gesteld, dan niet dus.
Leuk te zien ook dat iemand die in de hel woont, de hulp inroept van Katholieke priesters (dat heeft hemzelf alvast niet geholpen denk ik dan maar). Ik moet je tot mijn spijt melden dat ik al enige tijd voorbij de leeftijd ben waarop die priesters nog in mij geinteresseerd zouden zijn.
Vriendelijke groet, Gus
Maar het is en blijft een mislukte Les Paul :chicken: :hide:
ik vind die ook wel over the top lekker, als de toets ebben was mocht hij er hier wel in :D