Sinds de productie van spijkerboor naar oppperdoes is verhuisd staan de tuners wel rechter.
Printable View
waarschijnlijk machinaal aangebracht, maar ja ze zullen dan wel weer een stuk minder klinken. Ik voorspel je de spijkerboor exemplaren worden goud geld waard
en het maple van de toets is ook wel erg donker geworden, zeldzame soort zeker?, blijft een sukkel, zou hij nu weer in veenedaal staan nu chris er niet meer welkom is?
hij zeurde al zodra iemand een versterker aanzette en er nog niet eens over speelde.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martien
Euh... :???:Citaat:
Mooi he, die open deuren.Citaat:
Okee, maar...Citaat:
Dat is natuurlijk flauwekul. Fender maakt de halzen en body's namelijk zelf in plaats van ze ergens in China of waar dan ook te kopen. Daarmee voorkomen ze dan ook dat ze niet helemaal weten wat voro hout er ook alweer gebruiks was: Ash of tochCitaat:
Citaat:
Tsja, ik zou eerder zeggen: dezelfde kwaliteit vind je doorgaans voor dezelfde prijs ook wel elders. En dan weet de bouwer meestal wel precies wat ie levert.Citaat:
Maar goed, het is ook weer niet zo dat je echt teveel betaalt. Je betaalt wat de gitaar waard is, punt. Hij moet alleen een keer ophouden met het wat teveel ophemelen van zijn spullen en gewoon op eigen merites werken. Maarja, het klinkt al een heel stuk minder sexy wanneer je zegt dat je met her en der op de kop getikte materialen prima gitaren assembleert en voor een nette prijs weer doorverkoopt.
Even om wat nuancering in de discussie over de gitaren die Martien bouwt te brengen;
Ik heb niets tegen mensen die gitaartjes bouwen en ze willen verkopen...ze gang hun gang maar. En als ze er iets op verdienen, prima.
Maar je moet niet een allegaartje in elkaar flansen en die dan trots met een Fender decal en een dikke F op de neckplate gaan adverteren, want dan ga je een mistig gebied in :stop:....althans, dat is mijn bescheiden mening. :soinnocent:
Ik nam contact op met de verkoper van deze Gibson W.R.C.
http://link.marktplaats.nl/373713365
en die heeft een vraagprijs van € 2500,- voor deze Gibson W.R.C. (Signature??) uit 1984.
Ten eerste, werden deze gitaren slechts in 1987 en 1988 gebouwd (dan heb ik het over de signature gitaren!) en ten tweede...2500 euro????