Die serie Dano's zijn geloof ik true bypass.
Van de Flashback zou het kunnen dat je kunt kiezen tussen true bypass en buffer. Ik dacht in elk geval dat de Hall of Fame dat wel had.
Verder heb je gelijk, dacht ik.
Printable View
Ik ben wel nieuwsgierig: ik vermoed dat als je je losse buffer weghaalt, je zeer waarschijnlijk geen verschil zal horen.
Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
Ja de kwaliteit per buffer kan verschillen. Maar je hebt (zonder die aparte buffer) nog zeker 4 andere buffers...
En het geluid aan het einde van je chain is dan zo goed als je slechtste buffer... ;)
In deze tijden is het altijd verstandig om een buffertje te hebben ;-)
To buffer or not-to buffer... That is the question.
Die Volca wordt voor meerdere dingen gebruikt, als ik in een show eigen werk speel dan ligt de Volca op mijn orgel en gebruik ik die samen. Als ik een cover show heb dan kan het nog wel eens zo zijn dat we een Pink Floyd medley spelen en dan eindigen we met On The Run en voor die synthesizer loop gebruik ik de Volca en gaat hij door mijn pedalboard en versterker(voor gemak)
ok leuke dingen die korgs ,ik heb ze ook een tijdje geprobeerd maar de knopjes zijn me wat te klein, ik werk ook met analoge sequencers en modulaire synths en die volca's klinken best goed.De sampler heb ik nooit geprobeerd hoor, ik ben al heel lang geleden opgehouden met samplen..
Bedankt voor je info.