Ha ha , nu je het zegt , dit lijkt sterk op wat Gilmour gebruikt heeft op de laatste Pink Floyd tour . Inclusief die Tube driver en Rat
Niets mis overigens met dit plankje , al is die Big muff mijn scheurapparaat niet
Laatst gewijzigd door Brad; 2 september 2016 om 23:42
Valt wel op?! ;-) Ben de afgelopen 2 jaar overigens voornamelijk bezig met het schrijven van eigen werk en dat leunt best op invloeden als David Gilmour, maar ook Steve Rothery en Andrew Latimer.
Laatst gewijzigd door denniswe; 3 september 2016 om 00:04
Voor mij was de combinatie van compressor, big muff, rat, eq, tube driver, wat me aan het denken zette.
De genoemde drivepedalen zijn in verschillende periodes allemaal Gilmours favoriten geweest (voorzover ik weet). De rest van de pedalen ken ik overigens ook niet.
Waarom heb je eigenlijk een aparte buffer als je ook gebufferde pedalen hebt?
Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Update van mijn pedalboard, ik heb nu wel echt heel veel EHX op mn board.
De Small Stone phaser is uit te wisselen voor een chorus(Small Clone) of een vibe(Good Vibes) aan de hand van hoe ik me op dat moment voel.
Ik dacht nooit een compressor nodig te hebben maar toen ik die Black Finger kocht was dat ineens veranderd.
![]()
Vraagje: wat doe je met die korg volca op je pedaalbord? Is dat de sampler?
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Favorieten/bladwijzers