Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 620 van 866 EersteEerste ... 120520570610618619620621622630670720 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.191 t/m 6.200 van 8652

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denniswe Bekijk bericht

Een Pedaltrain Classic 2 met: Pure Tone buffer > TC electronic polytune > Boss CS-2 > MXR Phase 90 > EHX Big Muff > Colorsound Power Boost (kloon) > ProCo RAT > Boss GE-7 (RAT) > Tube Driver (12AT7) > Mooer Ensemble King > TC electronic Flashback > Dan Electro Cool Vibe.
    Speel je misschien Pink Floyd muziek?

Banned

Standaard

Ha ha , nu je het zegt , dit lijkt sterk op wat Gilmour gebruikt heeft op de laatste Pink Floyd tour . Inclusief die Tube driver en Rat

Niets mis overigens met dit plankje , al is die Big muff mijn scheurapparaat niet
    Laatst gewijzigd door Brad; 2 september 2016 om 23:42

Standaard

Valt wel op?! ;-) Ben de afgelopen 2 jaar overigens voornamelijk bezig met het schrijven van eigen werk en dat leunt best op invloeden als David Gilmour, maar ook Steve Rothery en Andrew Latimer.
    Laatst gewijzigd door denniswe; 3 september 2016 om 00:04

Standaard

Valt wel op?! ;-) Ben de afgelopen 2 jaar overigens voornamelijk bezig met het schrijven van eigen werk en dat leunt best op invloeden als David Gilmour, maar ook Steve Rothery en Andrew Latimer.
    Voor mij was de combinatie van compressor, big muff, rat, eq, tube driver, wat me aan het denken zette.
    De genoemde drivepedalen zijn in verschillende periodes allemaal Gilmours favoriten geweest (voorzover ik weet). De rest van de pedalen ken ik overigens ook niet.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edje kadetje Bekijk bericht
    Voor mij was de combinatie van compressor, big muff, rat, eq, tube driver, wat me aan het denken zette.
    De genoemde drivepedalen zijn in verschillende periodes allemaal Gilmours favoriten geweest (voorzover ik weet). De rest van de pedalen ken ik overigens ook niet.
    Ja klopt. Vanaf eind '80 gebruikt hij de Tube Driver al dan niet i.c.m. de Big Muff, RAT of tweede Tube Driver (gain stacking). Classic sound is vooral de Power Boost i.c.m. Fuzzface/Big Muff. De rest is modulatie en delay.

Senior Member

Standaard

Waarom heb je eigenlijk een aparte buffer als je ook gebufferde pedalen hebt?

Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Waarom heb je eigenlijk een aparte buffer als je ook gebufferde pedalen hebt?

Ben me er geheel niet van bewust dat ik gebufferde pedalen heb. Welke zijn dat dan?

Senior Member

Effect ! Help, I need more space

Update van mijn pedalboard, ik heb nu wel echt heel veel EHX op mn board.

De Small Stone phaser is uit te wisselen voor een chorus(Small Clone) of een vibe(Good Vibes) aan de hand van hoe ik me op dat moment voel.

Ik dacht nooit een compressor nodig te hebben maar toen ik die Black Finger kocht was dat ineens veranderd.

The Titanium White

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Deze Squier is de moeite waard om te koesteren

Member

Standaard

Vraagje: wat doe je met die korg volca op je pedaalbord? Is dat de sampler?

Senior Member

Standaard Post foto's van je (zelfgemaakte) pedalboard v2.0

Ben me er geheel niet van bewust dat ik gebufferde pedalen heb. Welke zijn dat dan?
    In ieder geval de Boss pedalen, de MXR en de EHX. De Dan electro volgens mij ook en de Chandler tube driver volgens mij ook. Tenzij je pedalen hebt laten modden.

te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten