Zijn dat appeltjes in het gras....? :soinnocent:
Nee geintje, ik heb me kennelijk vergist, ENGL's kunnen wel degelijk mooi zijn.
De gitaar ook wel trouwens.
De cab, ach boeien, komt nog wel misschien....
Printable View
Zijn dat appeltjes in het gras....? :soinnocent:
Nee geintje, ik heb me kennelijk vergist, ENGL's kunnen wel degelijk mooi zijn.
De gitaar ook wel trouwens.
De cab, ach boeien, komt nog wel misschien....
Dat is toch een heel nette cab hoor?
niet?
Gisteren weer gerepeteerd met me nieuwe Burny! Yeah wat een lekkel geluid:D
Volgende week de starfield maar eens proberen.http://img200.imageshack.us/img200/9021/pict0042j.jpg
Mooi spul allemaal jongens! Als mn Tele en mn Minarik binnen zijn, zal ik hier ook ff posten :)
De kast klinkt prima, je moet natuurlijk geen top-of-the-line verwachten, maar met de V30's erin is het voor metal, rock en clean gewoon goed. Aardig wat low-end, midden is lekker aanwezig, alleen het hoog doet soms een beetje moeilijk, soms dof, soms te schel, maar als je je EQ goed hebt staan is het gewoon goed, ook het hoog..
Moet ik wel bijzeggen, dat ik deze kast niet vaak live gebruik, dan geef ik toch de voorkeur aan een 4*12, dat geeft toch meer druk. Ik verkies deze wel boven de standaard marshall 1936 met G12T75 speakers, maar ooit komt er een vette Orange 4*12 of iets vergelijkbaars, dit blijft natuurlijk echt budgetspul. Logo is er zo af met een beetje thinner, je houdt wel 2 gaatjes over. Bedankt voro de complimenten verder! @de gozer hier boven, vette set! Ooit hoop ik ook een collectie te hebben met wat meer keuze..
Voor 200 eu is het een super goede deal, lijkt me. Lijkt me ook wel een toffe kast om een 'mismatch' in te doen. 1 V30 houden en dan de andere voor een Greenback ofzo wisselen.
http://img170.imageshack.us/img170/60/dsci5338.jpg
Vlnr: Peavey V-Type, Ibanez LP '78, Ibanez RG-560 (1e serie MIJ), Burny LS-105, CMI telecaster MIJ.
Nog bij de douane: tele MIJ, Minarik Lotus
Er zit aardig wat beweging in Ibanez !!
Denk je dat er een rustpunt gaat komen..?
Washburn er weer uit trouwens, dat had ik gemist...
Niet bepaald mijn smaak, maar wel een mooie collectie !