Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 618 van 1260 EersteEerste ... 1185185686086166176186196206286687181118 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.171 t/m 6.180 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterX Bekijk bericht
    Ze zijn vrij zeldzaam. Het afgelopen jaar heb ik er maar 2 echte oudjes (mijn e komt uit 7voorbij zien komen (voor resp 800 en 1250 euro) en allebei waren ze zo weg...
    Een nieuwe kost iets van 1250 eur bij thomann trouwens, die hebben nog steeds dezelfde specs.
    Verdorie, dan heb ik een grote kans gemist, was een late 70er volgens de verkoper.
    Laatst gewijzigd door joskedentweede; 14 juni 2009 om 13:05
    It might get loud!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman Bekijk bericht

Wat voor strat is die rode strat? En die '72 deluxe is dat een oude of een reissue? Hoe klintk die?
    TE KOOP: Marshall JCM 800 Combo, Marshall Guvnor ( die oude zwarte)

Senior Member

Standaard

Die rode is een customrun Strat, no. 171 of 250, eenmalige editie ter ere van 30th anniversary van guitar centre in USA. Super ding!
    zie eerder topic

En die Deluxe komt uit '77, een 'echte' dus. En de klank beschrijven is erg lastig, vind ik. Download dat album uit mijn sig, daar hoor je 'm veelvuldig op voorbij komen.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Even weer een kleine update!

- Berry Squier Strat, Wilkinson V100, Gibson Paf's , Sperzel Locking tuners
    - Peer Dellen Custom, Kinman elementen, Sperzel Locking tuners, Birds eye maple hals
    - Burny Les Paul
    - Starfield, Sonic Ranger.

----

// City Of Life //

Standaard

Zozo, een erg smaakvolle collectie. Zou ik geen nee tegen zeggen. Is die Cadillac er ook met tremolo eigenlijk?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baco Bekijk bericht
    Een kleine, welliswaar onvolledige update, m'n Vixen is nog niet terug binnen, m'n passieve pots pasten niet en ik wou niet gaan boren. 'k Had ook geen zin om andere pots te bestellen, dus heb ik ze maar binnen gestoken...

Jaja, en weten dat ik een paar jaar terug van zwarte gitaren afgestapt was, hehe...

PS: niet op de kast letten, 'k moet deze nog schilderen
    " Great minds think alike"

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braindead Bekijk bericht
    Zozo, een erg smaakvolle collectie. Zou ik geen nee tegen zeggen. Is die Cadillac er ook met tremolo eigenlijk?
    ik geloof het niet, maar je kunt er toch altijd een kahler op (laten) zetten?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    ik geloof het niet, maar je kunt er toch altijd een kahler op (laten) zetten?
    Naar mijn weten idd niet Trem te krijgen, mss nu wel met hun nieuwe Custom Shop? Een Kahler heb ik al gezien, dat wel.
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

Senior Member

Standaard

Had niks te doen, foto's gemaakt van mijn eenvoudige collectie, waar overigens wel een eeeerg vet geluid uit komt :

Er missen wel wat dingen, maar dat wordt eigenlijk zelden gebruikt, namelijk: Randall RG75, Ibanez superstrat, 12-snaar akoestische en een klassieke gitaar.
    Laatst gewijzigd door marter544; 18 juni 2009 om 15:06

Senior Member

Standaard

Bevalt die kast een beetje? Is dat HB logo er ook makkelijk af te halen of niet?
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marter544 Bekijk bericht
    Had niks te doen, foto's gemaakt van mijn eenvoudige collectie, waar overigens wel een eeeerg vet geluid uit komt :

Er missen wel wat dingen, maar dat wordt eigenlijk zelden gebruikt, namelijk: Randall RG75, Ibanez superstrat, 12-snaar akoestische en een klassieke gitaar.
    Knappe Schecter! Erg mooi setje, trouwens, kan me voorstellen dat het erg vet klinkt!
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten