Sigwaardig. :seriousf:
Printable View
Wel apart. Die Showmaster dingen zijn best wel duur, dan zou je toch een beetje kwaliteit verwachten. Goed dat ik het weet, tegen de tijd dat ik aan zoiets toe ben, maak ik het mooi zelf. Dan weet ik iig zeker dat het tegen een stootje kan.
Juist, ik heb alles op een 1cm dikke MDF plaat gemonteerd en deze met 5 boutjes met rubber pootjes door de casing zelf gemonteerd. Zo is de plaat niet belast als je er op staat. Alu heb ik gekozen omdat ik het zelf wel een mooie oplossing vond, is ook niet heel zwaar maar toch weer sterk. ;)
Dit is al weer een tijdje de inhoud van mijn Scanmaster koffertje:
http://img.sait.nl/gitaarnet/board/2...Scanmaster.jpg
U ziet hier, op volgorde: Ibanez WH-10 > IC Buffer > Turbo Tuner > Ross Phaser (Tonepad) > Rat (Ruetz + LED/silicium clippers) > EHX LPB-1 booster > Boss FV50-L > PT-80 Delay
Ik ga de Rat nog vervangen door iets transparanters, kan niet wennen aan de typische Rat fizz distortion. Ook de Ross Phaser staat op de nominatie om vervangen te worden door een clone op basis van FETs ipv de LM13600 chip.
Het gat is bedoeld voor m'n iSP Decimator die ook nog geherhuisvest gaat worden.