Oorspronkelijk geplaatst door
Rooker
He Bass,
Ahh, ik doe ze gewoon zoals het officieel moet met de schroefjes aan de hals kant. Ik heb maar zebra's besteld vind ik er altijd al cool uit zien! Alleen de Pearly in de brug is geheel zwart dus moet even afwachten of dat mooi word. De '59 's zijn trouwens ook vacuüm waxpotted dus nooit meer last van gezang (al is dat al over hoor).
Ik ben toch maar geheel op Orpheo's advies afgegaan dus zal straks wel merken of dat de goede keuse is geweesd. De Pearly doet zijn werk iig prima. Met wat gain klinkt hij super alleen moet nog even wennen aan het clean, het is heeeel helder!! Moet echt op de amp wat hoog weg draaien. Maar met de '59 brug in de nek geplaatst hoop ik straks ook dat warme clean te krijgen en toch nog een mooie lead.
Als ik het recept zo even inschat moet dit erg goed gaan komen,,, maar niet te vroeg juigen:).
Misschien zet ik er wel weer gouden kapjes op, maar eerst even kijken hoe dit staat.
Ben iig nogsteeds erg blij. Ze slaapt nog net niet met me maar ik raak er wel vaak aan:seriousf:.