Lekkere custom!
En dat White Pages boek dat daar staat, is dat de moeite waard? Ik zag 't bij mijn vroegere leraar ook al staan, en het trok mijn aandacht. Wat moet dat kosten, en waar te verkrijgen? Amazon geeft een dikke £16 aan.
Printable View
Lekkere custom!
En dat White Pages boek dat daar staat, is dat de moeite waard? Ik zag 't bij mijn vroegere leraar ook al staan, en het trok mijn aandacht. Wat moet dat kosten, en waar te verkrijgen? Amazon geeft een dikke £16 aan.
Die Custom is inderdaad erg prettig.. White Pages boek heb ik bij Feedback gekocht... kost volgens mij rond de 35 euro... Staat wel erg veel in. Maar ja op internet kan je ook het meeste vinden denk ik.. vond het zelf wel prettig om het in een boek te hebben.
ik hebn precies diezelfde praxis ritmuller gitaar :D
alleen dan nog in redelijke staat, hij is ligt gereliced en is een jaar of 8 oud ^^( van m'n vader)
wat grappig is, is dat dezelfde snaren er nog op zitten als toen ik m kocht :dontgeti: en ik heb m toch vaak bespeeld! de enige verroeste snaar is de dunne e snaar, die heb ik toen destijds vervangen omdat ie brak. raar eigenlijk.
Ik heb ook even een familiefoto gemaakt.
Edit: Vlnr (en dus niet vrnl)
parlour Musical Emporium +-1930
Parlour maker onbekend +- 1900
Aria Pro II TA-50 uit 1983
Maruha FB 800 uit 1975
Maya Les Paul +-1975
Yamaha SG-30 uit 1973
...en last but nog least
Een JohnnyPro uit god weet welke decennium
http://i718.photobucket.com/albums/w...0/DSC_9892.jpg
Jezus, hoe klinken die oude dingen wel niet?
't Is van links naar rechts.
Wel mooi spul, zitten inderdaad paar ouwe krakers tussen!