Net nog even jouw posts over je gepimpte DB gezien: mooi !! Ik wist even niet meer dat jij dat was, maar werd er in een ander topic op geattendeerd na mijn vraag daarover!
Gr. C.
Printable View
is hier ergens een verdeler in limburg (België)? Bij mijn Valveking is het echt een wereld van verschil als je er dicht bij staat met je oor op hoogte van de speaker (wat de mic dus opvangt) dus dit kan wel eens een enorme verbetering zijn
thanks voor complie's C,
PDB zijn echt killer amps. In eerste instantie gekocht als back up amp, maar ondertussen speel ik iedere gig op. Misschien dat ik op een of ander manier probeer te bewijzen dat ze erg onderwardeerd zijn, en dat je toch killer blues geluid uit zo'n bakkie krijgt...
Ik bedoelde je ook niet te dollen hoor, ik dacht dat je zijn opmerking gemist had! Ik ben me bewust van de verschillen, ik heb jarenlang op twee straten van de importeur gewoond en ze vanaf het eerste ogenblik dat -ie ze binnen had mogen aanschouwen en ben ze daarna overtuigd gaan gebruiken :)
Dames, heren ook!
Heb zojuist een 15" BeamBlocker (met 4" dome) in mijn Peavey Delta Blues gezet. Ik heb daarvoor wel zo'n beetje dat ding (de Delta Blues) helemaal moeten demonteren, maar ach, een beetje moeite er voor doen kan geen kwaad....
Maar toen zette ik 'm weer aan en wat een verschil! Echt ongelofelijk. Weg met dat toch wat agressieve hoog recht voor de speaker en de sweetspot is groter dan ik ooit had durven dromen. Het rendement lijkt (is ?) groter dan van de BeamBlockers in mijn 2x12" V30 en die in mijn Bugera V22.
Ik was al erg enthousiast over de Delta Blues en de Beam Blockers, maar deze combinatie is echt top!
Gr. C.
Ik heb zojuist een 12" besteld bij De Gier. Wat een onduidelijke site zeg. Prijzen zijn exclusief btw dus je wordt nog genaaid ook (het staat lang niet bij alle producten duidelijk aangegeven) en de shipping costs worden pas duidelijk gemaakt in een confirmation email...
Wat zijn de verzendkosten dan?
Lijkt me toch heel simpel; site opzoeken > webshop > weber > beamblocker bestellen.... Prijzen zijn incl. BTW, dus ik geloof niet dat je genaaid wordt! De verzendkosten waren mij inderdaad ook niet helemaal duidelijk. Bleken 7 euro, normaal voor een pakketje dat verzekerd en aangetekend wordt verstuurd.
Hoe dan ook, ik had binnen drie dagen de BB in huis.
Gr. C.