Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
jutter
Leuk hoor, zo'n rapportage maar vergeet niet dat er juist ook veel positief gereageert werd en die toevoeging mis ik hier wel. Ik sta op een gedeelde 1ste plaats (ja ja!) maar ook ik heb steeds geprobeert om Brad positief te benaderen. Uiteindelijk kreeg ik ook veel bagger van Brad over mij heen dat ik dat niet van hem hoefde te pikken. Vandaar mijn 37 reacties. In mijn ogen zegt dit genoeg.
Ff terugbladeren naar je eerste vijf posts (eerste vier gericht aan brad) in dit topic:
precies! rare berichten stuur jij trouwens rond.....
-----
Dat topic had trouwens geen enkele waarde. Jij zit iedereen een beetje uit te dagen. En dan zeggen dat een ander het verziekt???
-----
Ik doe mijn best Brad. Zo erg mijn best zelfs dat ik je probeer te begrijpen, echt waar! Maar dat je zelfs Gus, vele anderen en mijzelf over de zeik krijgt zou ik mezelf toch maar eens gaan afvragen wat je hier nog op het forum doet. Ik denk om eerlijk te zijn dat je hier gewoon niet past (laat ik het netjes houden)
-----
Nou, jammer dat het topic verwijderd is. Dan had je kunnen lezen dat ik juist helemaal niet als een stier op den roode lap gereageert heb. Jij bent weer alles aan het verdraaien!
-----
Jongens, zullen we er maar over ophouden? Brad is, zoals aangegeven, niet te bereiken en het ligt allemaal aan een ander..... We hebben genoeg moeite in dit personage gestoken maar heeft niets teweeg gebracht bij Brad. Hij loopt maar te trollen en ik snap niet dat hij:
a) zelf niet oprot, want welkom is hij hier niet
b) een ban voor het leven krijgt
-----
De positieve toon die je vanaf punt nul probeert neer te zetten, druipt er inderdaad vanaf!
Dank je dat je ons nog even op dat stukje kwalitatieve informatie naast de droge cijfers wijst! :ok: