Op mijn mobieltje (lastig te zien) vind ik het niet heel erg op elzen lijken. Vind het hout vrij vlekkerig. Is de gitaar extreem licht van gewicht?
Printable View
Op mijn mobieltje (lastig te zien) vind ik het niet heel erg op elzen lijken. Vind het hout vrij vlekkerig. Is de gitaar extreem licht van gewicht?
Maar niemand kan me vertellen welk houtsoort het is?
Maar ik begrijp het niet helemaal....
Je wilt weten van wat voor hout je strat is.. Zodat je..??
Mij lijkt het logisch om is naar je amp te kijken. Je speelt over een bass versterker toch? Mis je dan niet veel hoog. Ik kan het mis hebben hoor..
Het geluid wat jij zoekt zit denk ik het meeste in een goede versterker. En dan moet je zeker kijken naar fender type versterkers.
Ik snap er niks meer van,.. De een vraagt wat voor een houtsoort mn gitaar is de ander zegt dat t niet uitmaakt welk houtsoort t is?
Zoals ik al eerder zei ik speel idd over een basverstetker maar heb met mijn Fender over veel verschillende amps gespeeld zelfs een buizen versterker van Messa Boogie, maar t geluid staat me steeds niet aan......
Aha, ik wil je niet in de war brengen hoor.
Waarom kijk je niet 2e hands ofzo voor een setje pickups. Dan ben je niet zoveel geld kwijt en dan weet je of andere pickups het geluid geven wat jij wil. Zo niet verkoop je ze weer en probeer je weer wat anders. Of misschien ligt het dan ook aan iets anders.