eindelijk iemand die het snapt
Printable View
Ik vind de gitaar er ook best nog wel vet uitzien. Lekker donkere olie erover en presto!
Van Meekeren
welke lak komt er op ga je voor de natuurlijke kleur van het hout of ga je toch voor geel dat je terug vind op de tabacco burst die zou het denk ik niet slecht doen
@pannekoek,
dat was eerst ook een gedachte van mij om een epi zw te refinishen maar deze kon ik goedkoop overnemen en hier was de verf al af. Maaar tochals ik m'n handen op een zw kan leggen voor een normale prijs dan gaat die ook in de collectie.
———--------------------------------
qua afwerking zit ik nu in een tussenfase en vind ik het knap
dat sommigen nu al weten dat hij lelijk is. Vooruitziende blik waarschijnlijk want ik heb nog geen idee hoe hij er uiteindelijk gaat uitzien.
Wat ik voor ogen had was wel zo iets als de tobacco.
En dat van die plamuurmes moet ook lukken maar dan met een kleiner brandertje.
Ik vind het leuk om te doen en ik snap dat mensen niet begrijpen waarom ik het doe. Aan sommige reakties te lezen zie ik dat er een paar bij zijn die het niet kunnen of willen snappen. Je mag van mij dan ook je ongenoegen kenbaar maken op de manier zoals je dat gedaan hebt of nog gaat doen. Dus wees maar lekker ongenuanceerd inme mening. Het zegt meer over jou dan over mij. Waarschijnlijk lees je dit ook niet eens want je zult al op de reageerknop gedrukt hebben omdat je je antwoord toch al klaar hebt.
Ik voel me aangesproken, mac. Als de trots voor mijn nieuwe Epi ongepast is, heb ik gelukkig nog de foto's waar ik trots op mag zijn.
On topic: ...ik ben benieuwd naar je vervolg. Ik vertrouw erop dat het nog mooi wordt met die tobacco en egale burst tot de hals. Misschien nog wat oneffenheden uit het midden schuren ?
mensen het is maar een gitaar,en niet zo'n super bijzondere maar wel een mooie.er zijn zoveel gitaren die gebrand zijn meer dan jullie denken en sommige gaan nu iets over de rooie?en als hij het weer er af wil hebben is hij 20 minuten aan het schuren en is het klaar zo lang hoeft het niet te duren.ik vind het leuk en ben benieuwd naar het resultaat.enne Mac...niet te voorzichtig doen t komt wel goed als het maar mooi staat.ik had met een gerust hart tot het fretboard gebrand,als je het maar rustig doet met verstand is er niets aan de hand.
ander verbrand gitaartje..
http://img25.imageshack.us/img25/711/p1030612m.th.jpg
Het afbranden wordt in de houtbewerking wel meer toegepast heb ik de indruk :
http://img36.imageshack.us/img36/1070/afbranden.jpg
Ik vind het wel wat hebben eerlijk gezegd...
EDIT : Oeps groot plaatje, ga zien of ik het kan bewerken ...
EDIT 2 : Beter zo ?