zit je me nou uit te lachen , jij burgerijke Kipcaravan eigenaar ??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Printable View
zit je me nou uit te lachen , jij burgerijke Kipcaravan eigenaar ??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Ik heb geen sleurhut, jij burgermannetje met camper. :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FNaRK
En nee, ik zat je niet uit te lachen. Het was gewoon een leuk grapje. :satisfie:
Zoals eerder geopperd, ik ben voor het samenvoegen van de beide versterker subfora en een apart basversterker subforum om meer duidelijkheid te scheppen waar vragen omtrent basversterkers te stellen. Naar mijn idee is dat nu niet duidelijk en heb je keus in twee subfora, wat je dan ook vaak ziet.
Ik ga hier even serieus op reageren, al weet ik niet in hoeverre het serieus van jou was.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FNaRK
Hier in België hebben we het forum offstage, de vlaamse tegenhanger van gitaarnet (met een pak minder leden). Daar is er een sectie 'te koop' ('koopjes' heet het denk ik) en dat draait erg goed, maar wat je dus wel krijgt is dat ik de indruk krijg dat het hele forum rond de verkoopsectie draait. Da's het meest actieve deel van het forum. En dat zou ik hier niet graag zien gebeuren.
Nu we toch over de indeling hebben, staat een aankoopsadviesgedeelte toevallig nog op de agenda? Een multidisciplinair gedeelte dus, waarin je binnen één onderwerp je hele nieuwe setup kan bespreken. Bovendien kunnen beginnersonderwerpen grotendeels daarin gezet worden, aangezien die 9 v/d 10 keer gaan over wat er gekocht moet worden (ibanez GSA70 of London City Spitfire, Roland Cube of Epiphone Valve Jr., basgitaar of akoestische gitaar, Epiphone LP Special II of ander Chinees brolding). Aangezien veel gebruikers voor een zogenaamd beginnersgedeelte zijn omdat ze zich irriteren aan deze onderwerpen, is dit wel een diplomatieke oplossing.
Basversterkerforum word volgens mij echt zo'n 1 post per week forum.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Ik ben er wel voor om een basgitaar en basampforum te maken, dus gewoon bij elkaar.
even iets heel anders: een gezamelijk gezocht/aangeboden forum
want in beide forums komen overenkomende topics aan bod...
Mja, ik weet het niet. Die kans zit er in natuurlijk, maar ik heb toch sterk het idee dat er veel vragen niet gesteld worden omdat dit forum er niet in voorziet. Ook heb ik al een aantal keer dergelijke vragen ondergesneeuwd zien worden tussen de gitaarversterker vragen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bert k
Ik probeer heel erg inzicht te krijgen in hoe druk het wordt in een nieuw forum. Als er te weinig mensen komen krijg je geen antwoord op je vraag, en als het te druk is, sneeuwt idd je vraag onder. Vandaar dat ik al die mogelijkheden op een rijtje zet.
Komt ook vooral omdat basgitaarforum populairder is dan ons subforum bas.
@FNaRK: als apart subforum gaat niet gebeuren, wel gaat Gitaarmarkt beter geïntegreerd worden. Nu heb je daar weer aparte inlognaam/wachtwoord voor nodig, straks niet meer.