Gewoon doen! Voor welke ga je?
Printable View
Gewoon doen! Voor welke ga je?
voor een partsocaster heb je niet meer nodig dan een schroevendraaier :S tis net een ikea bouwpakket. je hoeft alleen maar de hals erop te schroeven, gaten zijn toch al voor geboord, brug erop schroeven, locatie ligt toch al voorgeboord op een strat. er kan eigenlijk gewoon niks mis gaan.
waar kan je zo'n bouwpakket kopen? :D
lijkt me wel gaaf om een keer te doen:rockon:
bij de string in amsterdam kan je gewoon een body en hals uitzoeken. ik heb voor nog geen 160 euro een complete tele gekocht. brug, pickups, body, hals, tuners, alles erop en eraan. eitje. Het enige dat je nodig hebt, is wat geduld. Ik heb tegenwoordig, omdat ik nu al uhm.. *denk denk* 9 keer zoiets gedaan heb, zo'n gitaar binnen 2 uur up and running. tuners, brug, solderen, de hele mikmak.
vet!
klinkt het dan ook nog een beetje?
ik wil ook heel graag een telecaster, en 160 is zeker niet veel om een tele voor fun te hebben.
ik weet zelf alleen helemaal niks over hout ofzo, misschien dat iemand een keer met mij bij die winkel wil afspreken om een beetje een redelijke telecaster bij elkaar te krijgen?
voor mij is 't de best klinkende tele ever. het bodyhout is gewoon alder (elzen), en de hals is esdoorn, met een toets van esdoorn of rosewood, allparts. best goed spul eigenlijk. De verkopers zijn tof genoeg om je te helpen vinden wat je zoekt :)
zelfbouwkits in alle soorten en maten hiero
Om nou meteen te gillen troep is wel erg arrogant hoor. Het is geen topspul, zeker de hardware niet, maar voor dat geld krijg je toch een net stukje hout. Een uitkomst voor iemand die eens wil knutselen. En daar is niks mis mee.
Ik heb zelf een V gebouwd van zo'n pakket en het is beter uitgevallen dan ik had verwacht, zeker gezien de heersende mening over dit soort kits.
Wel eens zo'n kit in het echt gezien?