Dit is dan wel weer lollig....
Een London City Tele met een geweldige strat-sound ????
...en de originele Fender-hoes...
http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...&thumb_click=1
Printable View
Dit is dan wel weer lollig....
Een London City Tele met een geweldige strat-sound ????
...en de originele Fender-hoes...
http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...&thumb_click=1
Maar is er een reden om aan de advertentie te twijfelen? Behalve dat hij zegt dat hij een strat sound heeft. En er zit een originele fender hoes bij. Denk dat hij bedoelt dat de hoes van fender is.
De gitaar is een echte london city en de prijs is ook niet kansloos dacht ik.
Posts over "lollige" advertenties zoals deze door les stratocaster e.d.geplaatst worden, puur om het feit dat ze het een grappige advertentie vinden verdienen wat mij betreft een waarschuwing in een serieus topic als deze.
Het gaat in dit soort topics over twijfelachtige advertenties, zoals fake gibsons, fenders, omgebouwde troep die voor de hoofdprijs verkocht worden. Dit als waarschuwing voor anderen.
Als forumleden dan hier bonafide advertenties in plaatsen, omdat ze het een grappige, lollige, lullige, idiote advertentie vinden, hang em up!
Nee, jullie posts zijn lekker to-the-point... Gevalletje humor op de late zaterdagavond zal ik in het vervolg in off-topic doen, stél je voor...
Ieder slimdenkend mens ziet natuurlijk dat hier verder niets aan de hand is. Ik weet niet of je dit topic trouwens regelmatig in de gaten houdt, maar met gehalte serieus valt het vaak nogal mee eerlijk gezegd, met name door niet-ter-zake doende ik-heb-ook-een-mening-reacties. Wat mij betreft klaar zo.
hap hap hap
Flipkoos, je hebt het vast en zeker niet slecht bedoeld. En de advertentie is op zich zeker wel lollig, daar niet van.
Maar ik weet zeker dat er hier ook mensen in dit topic kijken die gewoon eventjes door de advertenties bladeren, zonder er de verdere uitleg en nuances soms bij te lezen. Die mensen gaan die advertenties dan meteen als dubieus beschouwen en dat is niet de bedoeling van dit topic, en mogen wij zelfs niet doen. In een extreem geval kan dit zelfs neerkomen op laster. (Vroeger bestond er een nederlands forum waarin iedereen hetzelfde kon doen, maar dan mbt allerlei advertenties. Dat forum heeft juridische problemen gekregen en is uiteindelijk moeten verdwijnen.)
Gewoon even goed opletten met wat je post, that's all. :)
Het is al heel wat als men hier elkaar eens een keer NIET voor rotte vis uitmaakt met divers taal-en spelfauten in de posts :soinnocent: