Hier sluit ik mij volledig bij aan, ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden.
Printable View
Ik vind het zo zonde wanneer mensen helemaal afgemaakt worden hier op het forum, terwijl ze alleen maar met veel goede wil mooie bouwsels willen posten. Ik heb het al een aantal keer voorbij zien komen. Stijn is ook niet de kwaadste om advies aan medebouwers te geven, en functioneert daarbij nooit als reclamebord. Lekker blijven posten dus!
En natuurlijk een +1 voor wat Daan Muller zei. Ik heb vrijwel al mijn kennis uit dit forum gehaald, en ben jullie daar allemaal zeer dankbaar voor!
Je merkt het wel Stijn: Je wordt compleet aanbeden op dit forum :D
Dus, gewoon posten die tetten
EDIT: sorry, ik bedoel: gewoon posten die bas :seriousf:
Nou, dat wordt dan een extra grote zaal volgende week! :D
Maar toch: schimmelvlek en tetten?? ik weet het niet, hoor... :seriousf:
Stijn,
Blijf vooral "De topics met het bouwproces" posten.
Door wie dan ook een bouwproces gepost, daar zal niemand iets van (kunnen) zeggen.
Jiij deelt makkelijk jouw kennis met anderen hier op het forum, ik steek er te vaak nog iets van op, doorgaan dus.
Andere zaken liggen hier op het forum gevoeliger, maar daar gaan voornamelijk aangewezen heren weer over.
Ray,
Ik ben moderator op een ander forum en breng op dit forum erg veel tijd door. Ik wil daar mee zeggen dat ik daardoor vrij alert ben op spam en zo. Ik kan echt met geen mogelijkheid zeggen dat het me ooit is gebeurd dat ik me heb geërgerd aan iets van reclame of profileren. Sterker, ik zou waarschijnlijk nooit iets zijn gaan bouwen, anders dan misschien een CBG dat op een bespeelbare gitaar lijkt.
Ik heb hier zo enorm veel geleerd van de toppers, en weet dat ik nooit om raad of advies verlegen hoef te zitten.
Inmiddels zijn de uren die ik lezend en lerend en me verbazend heb door gebracht zo'n deel van mijn dagelijkse pleziertje sgaan uit maken dat ik het heel naar zou vinden als er iemand zou afhaken als Stijn.
Wat hij zegt: Een hoop veren in uw .... doe er je voordeel mee! Het geldt ook voor mij: je bent 1 van de weinige akoestische bouwers hier en dientengevolge 1 van de weinige bronnen van info, dus....
Ook ik probeer het een beetje rustig aan te doen met het posten van bouwtopics, alleen als ik iets anders/bijzonders ga doen start ik er een...
Soit, nu boven mijn werkbank:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KSCOA6EZ.jpg
Voor een goede kennis een vijfsnarige bas van gefret naar fretloos ombouwen. Maar omdat de body van acryl is komt er ook een andere body. De frets zijn er uit gehaald met een betonvlecht tang die ik van boven vlak geslepen heb. Werkt prima.
Ik wil op termijn mijn Epiphone Genesis herfretten en daar zie ik nu toch wat minder tegenop.
http://img27.imageshack.us/img27/1226/pa260024.jpg