Wel leuk, die onderschatte artiesten, maar regelmatig denk ik dan "maar hij/zij staat wel daar".
En ik sta smorgens om 6.30 netjes mijn brood te smeren om naar het werk te gaan. Tja..
Printable View
Wel leuk, die onderschatte artiesten, maar regelmatig denk ik dan "maar hij/zij staat wel daar".
En ik sta smorgens om 6.30 netjes mijn brood te smeren om naar het werk te gaan. Tja..
Ik heb hier ook de naam van George Kooymans zien vallen . Die gozer kan toch echt wel wat . Hij is een meester in het spelen van strakke en rake gitaar riffs
De riff van Mad love is coming is een goed voorbeeld . Hij heeft in de jaren zeventig een prijs gekregen voor zijn gitaarwerk en ik vind dat ook terecht
Precies!! Zo zag ik 20 jaar geleden ofzo Benny Neyman optreden in de bierstube van Snowworld in Zoetermeer. Terwijl wij met 20 man melig aan het bieren waren, had Benny misschien 5 luisteraars. Aan de ene kant kwam dat wat triest over, aan de andere kant verdiende hij met 2 uurtjes werken meer dan wij in een hele dag. De vraag was dan ook wie er het hardste lachte :)
Waarschijnlijk ik, want ik heb nog een hobby, voor die kerel is het werk :D
Maar ja, misschien gaat die om 6.30 's morgens voor de hobby zijn brood smeren....
Ik zou niet willen ruilen met welke artiest dan ook. Lekker hobbyen en geen gezeik verder....
Ik wel. Ik zou wel kirk hammett willen zijn. Mijn haar nog hebben en de hele dag met mijn wah wah fierljeppen en er nog geld voor krijgen ook.
Ik vind Jimmy Page een pietsie overschat...uitstekende gitarist zonder meer....maar niet de memorabele solo's zoals Ritchie Blackmore of, mijn favoriet,Mick Box
Mag het ook een gitarist van dit forum zijn? :soinnocent:
Ik weet dat hij baanbrekend was. Jason Becker, een van mijn favorieten, is bijvoorbeeld naar eigen zeggen zwaar door hem beinvloed. Maar dat betekent niet dat ik hem ook goed moet vinden. Nee, bij zijn gitaarspel voel ik nu eens echt niks behalve verbazing over hoe hij het tot zo'n invloed voor meerdere generaties geschopt heeft.