Ik begrijp niet dat hij hier mee wegkomt. Als ik de importeur van Fender was... :(
Gr. C.
Printable View
Waarschijnlijk niet, maar de vraag is al geregeld of het nog uitmaakt of je een 'echte' Epiphone koopt of een zogenaamde 'nepperd', in zoverre dat er überhaupt aan getwijfeld wordt of ze niet uit dezelfde fabriek komen. Een Epiphone LP is nou ook niet echt een 'kwaliteitsproduct'.
Geen idee. Naar de foto's kijk ik niet eens meer serieus aangezien jij (dacht ik?) al eens aangetoond hebt dat 'echte' Epi's ook wel eens eigenschappen van nepperds hebben (schroefje in het midden van de slagplaat, dat soort geouwehoer), maar ik kan wel begrijpen dat als er twee nieuwe Epi LPs aangeboden worden tegen wel heel erg concurrerende prijzen, mensen gaan twijfelen.
Erik, de schrik van de Epiphone dealers daar in de regio.
Hij biedt de echte epi´s aan, is en thuishandelaar.
Ik heb bij hem ook eens een gitaar gekocht en een versterker.
Niks mis mee, je betaalt gewoon niet extra voor btw, huur etc.
Dat klopt, dat was ik. Erik is zoals hier boven al gezegd is een thuis handelaar die op een of andere manier lekkere epiphones te pakken krijgt en verkoopt voor bijzonder goedkope prijzen. Hij doet het naast zijn gewone baan dus waarschijnlijk voor maar een paar tientjes winst.
Hij is zelf ook al eens slachtoffer geweest van oplichting en ik weet nog dat ik contact met hem gehad heb daaromtrend, helaas geen hulp kunnen bieden.
Wat betrefd die specificaties die de fake epi's hadden betrof het met name de "custom" uitvoering van epi. Wat mij vooral opviel was de plaatsing van de potmeters en de binding van de kop die op de hals aansloot en de dikte van de binding.
De verkoper heeft ondertussen iets duidelijker erbij vermeld dat hij de decals er zelf heeft opgeplakt, want dit leek me voorheen niet erg duidelijk.
Ik heb hem hier zelf op gewezen, maar kreeg meteen 2 nogal aangebrande mailtjes terug waarin hij zelfs dreigde met juridische stappen op grond van het verbod op sabotage van advertenties" :???: .
Ware het niet dat ik een student rechten was, had ik hem misschien nog geloofd en hem een even vriendelijk berichtje teruggestuurd. :hippie:
Natuurlijk blijf ik het wel nog erg jammer vinden dat dingen zoals deze eigenlijk verkocht mogen worden op marktplaats. Want het blijft hoe dan ook geen echte fender.