Ik had ooit een geweldig mooie achtergrond van hem gemaakt. Weg... :makeup:
Printable View
Ik had ooit een geweldig mooie achtergrond van hem gemaakt. Weg... :makeup:
Het verleden heeft bewezen dat de Peppers groot geworden zijn met Frusciante. Sinds Mother's Milk is de werkwijze van de songs volledig omgedraaid. Waar het vroeger om de groove draaide die Flea vaak aanreikte met z'n übercoole baslijntjes, werd er toen meer gewerkt rond melodie/akkoordenschema's. Frusciante had alles wat Slovak grootmaakte en kon net dat tikkeltje meer in de schaal werpen om de Peppers op wereldniveau te krijgen.
Het is nu vrijwel zeker...
http://www.musicradar.com/news/guita...-source-229551
Zeer betrouwbare bron, Dezelfde die John een jaar geleden nog heeft geïnterviewd over The Empyrean.
Ik baal best wel op dit moment, maar ben stiekem toch best benieuwd wat Josh Klinghoffer te bieden heeft.
Dood zonde.. wat mij betreft is Frusciante essentieel onderdeel van RHCP.
Ik heb liever dat er een soort van RHCP doorgaat en dat Frusciante lekker doorgaat met muziek maken, dan dat er een RHCP terugkomt waarvan je weet dat niet alle bandleden oprecht zijn.
Enige jammere is wel dat Frusciante nauwelijks de intentie heeft om zijn muziek uit te brengen.
:cheerup::cheerup::cheerup:EINDELIJK :cheerup::cheerup::cheerup:
Heb nooit wat gehad met RHCP, enkel John zelf vond ik interessant.
Dus dit betekent dat ik hem binnenkort (?) wel eens live kan zien. :lovelove:
Reken er niet op...
Ik krijg steeds meer de indruk dat hij zowat een kluizenaar is. Touren is zonde van zijn tijd, en volgens mij hebben we al mazzel als hij überhaupt nog muziek uitbrengt.
Niettemin zou ik er enorm veel voor over hebben om hem eens in Doornroosje of Paradiso solo te zien.
Ik hoop van harte dat we hem niet over een jaar of twee weer in een interview bij de VPRO gaan zien....
Ik krijg weer het verkeerde soort koude rillingen als ik eraan terugdenk...
NEEEEEEEE!!!! Als dit waar is ga ik het mezelf echt nooit vergeven dat ik er niet bij was in het goffert. Ook al speelden ze daar niet geweldig.
Doodzonde. Geen RHCP zonder frusciante hoe goed ik Josh ook vind.
Goffert speelde ze meer dan prima hoor! Ben erg blij dat ik er wel geweest ben:crazyhappy:!