Leuke strat! Goeie specs ook met die locking tuners. Prijs valt mij ook mee, 1640 eu bij Max. Lijkt me ook een veelzijdige strat die ook gain sounds aankan.
Printable View
After market relic :D :D :D
Inderdaad leuke strat, al is had het wel wat avontuurlijker gemogen qua finish. Wat voor invloed zullen die 'non staggered pole pieces' hebben? en waarom zou hij daarvoor hebben gekozen?
Ik ben niet kapot van die tremelo. Ik heb liever een standaard (iets naar boven gebogen) strat tremelo met witte tip en niet zo'n rechter pop-in ding.
'Food for thought'. Stel jezelf de vraag, ben je een volger of een leider? Volgers kiezen signature gitaren en gear die hun 'helden' ook bespelen. Veilig maar toch wel een beetje creatief-loos. Leiders kopen een gitaar en 'verbouwen' deze naar hun eigen specs of laten soms een gitaar bouwen. Ik keur signature gear niet af maar als je creatief bent en zoekt naar je eigen sound dan ga je niet voor de commercieël gebaande paden van fabrikanten die zelf ook al jaren geen wezenlijk nieuw model op de markt hebben gebracht!
Mijn beste strat is een samengeraapt 'zootje' van diverse merken en onderdelen! Nergens te koop dus uniek in sound en toch ook een beetje mijn eigen 'signature', en daarbij vaak ook nog goedkoper dan de signature modellen!
'If you can dream it you can build it' ;-)
Nou, gefeliciteerd met je unieke gitaar en het feit dat je een uniek en creatief mens bent en daarnaast ook nog eens een echte leider.
Ik ga nu stilletjes naast m'n Luke's liggen en mezelf in de foetushouding in slaap huilen.
Een strat is gewoon een soort lego. Onderdelen op elkaar schroeven. Wat zijn de lui in zelfbouw dan? Goden?
Jarenlang ooit op een washburn nuno bettencourt model gespeeld terwijl ik niet van more then words hou. Ik veranderde in een leider toen ik de elementen heb vervangen
Als je aan Ed Sheeran denkt denk je eerder aan akoestische gitaren, maar hij heeft zo'n ontzettend mooie strat! Hij gebruikt hem onder andere voor de bekende hit 'Thinking out Loud'.
http://images.equipboard.com/uploads...g?v=1458556209