Dan is het bij deze onomstotelijk bewezen en moeten we deze nieuwe evangelie verspreiden over de hele.wereld opdat er geen boom meer sneuvelt voor onze hobby.
Wee ons wee ons wat waren we blind al die tijd.:(
:stop:
Printable View
Dan is het bij deze onomstotelijk bewezen en moeten we deze nieuwe evangelie verspreiden over de hele.wereld opdat er geen boom meer sneuvelt voor onze hobby.
Wee ons wee ons wat waren we blind al die tijd.:(
:stop:
Iedereen aan de Sonex. :cheerup:
mdf is dus de oplossing!
lekker goedkoop en gemakkelijk te bewerken.
alleen jammer dat een mdf gitaar amper sustain heeft.
de grootste invloed van het geluid van de gitaar is de kwaliteit van je gehoor (en wat je nog hoort) en wat je qua geluid/tone het ultieme geluid vind.
ik speel alleen via een gnx via mijn hoofdtelefoon.
het wordt een hele andere ervaring als iemand mijn gitaar gebruikt over een echte buizenversterker.
jouw ideale plaatje is dus de samenstelling van alle zaken vanaf je oren, via je vingers tot aan de luidspreker(s) en alles wat daar tussen zit.
een mooie hobby die ons van de straat houd toch? ;-)
o ja, niet elk stukje mahonie, esdoorn etc klinkt hetzelfde, niet eens van de zelfde boom.
daarom is het ook zo leuk als je eens een goedkopere gitaar te pakken krijgt die net wat beter klinkt als die dure versie ondanks dat ze 'hetzelfde hout' als bron hebben
Cool ding inderdaad, maar een matige redenering. In mijn ervaring is het toch al zo dat de hals bepalender is dan de body. En een hals humbucker en een stuk staal als minibody en dan een warm geluid, ja duh...
inderdaad, warm is zo ongeveer elke gitaar op het neck element.
de brug, die is denk ik het meest bepalend.
die doet altijd mee aan de sound, waar je ook bent op de hals.