Chappers riep dat het een van de redenen was om een deel van zijn gitaar produktie te verplaatsen
En uuh indonesie is natuurlijk best wel groot
:)
Printable View
Chappers riep dat het een van de redenen was om een deel van zijn gitaar produktie te verplaatsen
En uuh indonesie is natuurlijk best wel groot
:)
Die Tsjapman roept wel meer volgens mij ;)
Dankjewel voor deze post. Gewoon duidelijk, al die poespas altijd hier over die goedkope gitaartjes die zo fantastisch zijn. Alle gitaren zijn tegenwoordig 'prima bespeelbaar'... en als het je daar om gaat, neem die squier. Je kan voor ieder budget gewoon een prima gitaar krijgen. Echter, het verschil is er, maar sommigen willen dat gewoon niet erkennen. Waarschijnlijk omdat men zichzelf dusdanig geïdentificeerd heeft met de mening dat het een soort persoonlijke aanval wordt. (Jup, doet gewoon een referentie naar dat boek, the power of now). Zo, prima rant voor de zaterdag.
Trouwens, via deze weg; lekker bezig met die podcast Luke-wannabe, ik luister met plezier!
Omdat Afrikanen lui zijn? :D
In Indonesië zit de Cort Fabriek. Die bouwen tussen de 1 en 1.1 miljoen gitaren per jaar (!).
Dat zijn geen spotgoedkope gitaren, want daarbij denk ik aan pakweg €300, maar aan gitaren uit het segment €600/€700 per stuk.
Ik heb zowel van Cort, als van andere ‘fabrikanten’ (uit die fabriek) de nodige gitaren staan waaraan qua afwerking en elektronica heul weinig af te dingen valt.
Ik denk dat iedereen zijn eigen keuzes maakt op het gebied van eisen, dingen die ie prettig vindt en mogelijkheden van budget/of wat ie budgettair acceptabel vindt.
Feit is, dat de Chappers persoon in mijn ogen een karikatuur is. En dat de chapters gitaren tegenwoordig kwalitatief erg goed zijn. Bovendien bieden ze vaak schakelmogelijkheden die de ware goden en grote namen helemaal hebben laten liggen. Alleen al dàt maakt Chap voor mij a good chap.
Maar volgens mij was de vraagstelling van TS een andere?
Vriendelijke groet, Gus
Sammick komt daar toch ook vandaan ?
Heb nog een greg bennet uit indonesie
Absoluut geen slechte plank
Nog even terzijde :)