Recurve, Recurve, dit is al de 20e keer in korte tijd dat die gozer over recurve schrijft. Ik zou't expres zonder doen om m te stangen.
Printable View
Recurve, Recurve, dit is al de 20e keer in korte tijd dat die gozer over recurve schrijft. Ik zou't expres zonder doen om m te stangen.
Euh, ik ben er nog niet weer mee bezig geweest:soinnocent:
Donderdag ben ik mooi op tijd vrij, dus dan hoop ik er verder aan te werken.
Wel leuk dat dit topic nu wat meer leeft (:
Muhaha Recurve Recurve Recurve!:lovelove::cheerup:
Rik en ik houden deze thread wel in leven hoor!:cheerup:
Back to you Gerard!
Ik heb gisteravond een stukje van de binding geplakt, langzaam, maar wel heel leuk werk! Ik breng de binding in vorm met een verfföhn, en plak het vast met secondelijm.
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-Z73GH8YU.jpg
mooi werk!
Mooi project, maar las dat hij zwart gaat worden en vraag mij af of je niet beter een fineertje over de kop had moeten lijmen. :???:
Als je de kop dekkend lakt, in kleur en met de verschillende lagen hout, is er kans dat de lak scheurtjes gaat vertonen.
Daar heb je wel een punt. Maar aan de andere kant, een LP top is ook op elkaar gelijmd, net als sommige halzen...
Filler helpt een hoop:soinnocent:
Note to self:
Nooit meer papieren schilderstape gebruiken om binding te lijmen. Kolere zeg, ik ben al anderhalf uur bezig geweest om die rommel van de body af te krijgen en het is er nog lang niet af :makeup:
Ik denk niet dat het aan de schilderstape ligt, maar eerder aan de secondenlijm ...
s.
Ik gebruik duct tape voor het vasthouden van de binding. Geen last van achterblijvende resten en wonderbaarlijk is het niet sterk genoeg om het hout kapot te trekken tijdens het verwijderen. Als je met hout werkt dat wat zachter is of bros is dan kun je de tape eerst even op je t-shirt plakken en dan over de binding plakken.