Eigen initiatief wordt volop gesteund, tenzij het verboden is en uit het land van Mao komt :crazyhappy:
MS
Printable View
Eigen initiatief wordt volop gesteund, tenzij het verboden is en uit het land van Mao komt :crazyhappy:
MS
Toch wel weer typisch Nederlands, vanuit de tuin met de laptop lekker moreel lopen doen over een advertentie waarin iemand aangeeft dat zijn gitaren Fake zijn maar we hebben wel allemaal "merk" t-shirts aan van de vakantie uit Turkije/Spanje/Thailand want ... dat is zo lekker goedkoop en "de echte worden in de zelfde fabriek gemaakt".
Oh, zijn dat Nederlanders? Blij dat ik Belg ben dan :)
MS
tja, ik ben ook niet voor strakheid en regel overal al is er niks mis met wat sociale controle zo nu en dan. Ik vond het bv niet leuk dat er een tijd geleden iemand een bas had "ontworpen" die duidelijk een rip off was van een ontwerp van mij. Ik heb er zelf niets van gezegd, maar ik was toch wel blij dat anderen op dat forum hem erop wezen dat het niet mooi was een ontwerp in te pikken van een kleine bouwer.
maar het is moeilijk te zeggen waar de lijn te trekken tussen absoluut not done en ach, laat maar...
Valt het jezelf ook niet op MS dat bijna ELKE zin van jou een verordening of een veroordeling bevat?
I know, het overkomt mij redelijk vaak dat ik mijn designs terug zie wat niet zo raar is als je high profile werkt. Het heeft iets brutaals maar Imitatie is de hoogste vorm van flattery denk ik dan maar.
Het wordt andere koek als de imitate ook high profile is. Maar dan nog. Ik zou me niet zo druk maken over wat er achter je rug gebeurt als je vooruit wil kijken.
Niet elke nederlander denkt zo hoor ;) ik denk vaak (wat niet altijd waar is), duur is beter. Goedkoop is duurkoop. Daarom zal ik ook nooit een mexicaanse fender OID kopen Ook al zijn ze goed. Het gaat mij vaak ook om verkoop waarde.
En ik ga ook nooit op vakantie naar Turkije/Spanje/Thailand ;)
adverteerder heeft de titel aangepast
http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=3&fs=1
yup goudeerlijk die gozer en ik ben gewoon een zeikerige ollander
ut zal allemaal wel
Fuck, dat is echt een koopje !! :crazyhappy: