Ik weet niet zo goed waar ik het anders moet vragen, en om er nu een heel nieuw topic over te moeten starten:
Weet iemand wat de nieuwprijs van een Fender tele deluxe 72 RI Jappan zou kunnen zijn, en wat een nette 2e hands prijs is?
Printable View
Ik weet niet zo goed waar ik het anders moet vragen, en om er nu een heel nieuw topic over te moeten starten:
Weet iemand wat de nieuwprijs van een Fender tele deluxe 72 RI Jappan zou kunnen zijn, en wat een nette 2e hands prijs is?
Guess what..Ik heb ook zo'n dergelijke brief gehad (van de TNT toch...??) Ik heb daarop de inhoud van het pakket ingevuld, in mijn geval Fender Jaguar.
Daarnaast moest ik de waarde opgeven, hier heb ik de waarde van de gitaar op ingevuld én de waarde van de reparatie (in dit geval $0). Daarnaast heb ik nog duidelijk op het formulier aangegeven dat het om ene reparatie ging. En ik heb de gitaar zo'n 1,5 - 2 weken later ontvangen en hoefde verder niks bij te betalen:crazyhappy: Dus jaah...het kan wel degelijk!
En die puntjes...dat zijn figuurlijke denkpunten, vandaar dat er na deze punten ook geen hoofdletter volgt.....
spirit: heb je daar misschien nog foto's van, die aantonen dat het dezelfde body is als mijn oude Hank Marvin? Ik heb zelf ook nog wel foto's.
Bizar verhaal dit.
Maar het wordt nog gekker:
laatst reageerde die figuur @ dus op mijn witte japan E-serie strat die op MP staat. Hij wilde ruilen tegen zijn JV in onderdelen. Ik ging akkoord. Ik dacht nog 'grappig, ik had ook een fiesta red rode die zwart geweest was'. Het ging niet door want hij had een bod gekregen van 'jp stinkreet' en wilde niet meer ruilen ondanks de afspraak.
Zou het zo geweest kunnen zijn dat ik mijn E-serie zou ruilen tegen mijn oude cheapo Hank Marvin in de veronderstelling dat het een JV was? Ik had 'm zelf niet herkend als zijnde mijn eigen oude body.
@ was er ook heel zeker van dat de dunne lak nitro was. Ik ben er vrij zeker van dat het gewoon polyester is dat 2x geschuurd is (1x voor het zwart spuiten en 1x om het er weer af te halen).
Als ik die rode had vastgehouden had ik aan het gewicht meteen gevoeld of het die HM was, want die weegt echt niks. Dat had echt bizar geweest. Want die @ had geen idee dat die HM bij mij vandaan kwam...
Ik heb alleen de foto's die je mij toen toegestuurd had. Ik heb een stukje terug nog gepost dat het achteraf toch niet de body was, omdat ik een mailtje kreeg van degene die de HankMarvin van mij heeft overgenomen, de gitaar nog steeds heeft. Ik had alleen zwaar het vermoeden, omdat de paar plekjes die de HM had, ook exact op de body van de JV zaten.
Ondanks het bod van "JP", staat de JV nu in onderdelen te koop op MP, ook vreemd dat @ van de week ook een adv. geplaatst heeft, waarin hij juist weer een loaded slagplaat van een '62 JV zocht. Hij zal wel ergens een halsje hebben liggen met een rosewood toets, zien we volgende week dezelfde gitaar weer als '62 Ri :sssh:
En idd. het verhaal van de nitro lak klopt gewoon niet, want nogmaals, dan hadden er ook USA pots in moeten zitten, het is en blijft dus gewoon een parts-o-caster.
Hier trouwens ook weer zo een: http://link.marktplaats.nl/331623375 een Fender strat '69/'70 Made in Japan, dat zou dan een heeeeeeeeele vroege zijn ;)
Let ook even op het decal, dat zou orgineel moeten zijn, want alleen de slagplaat en knoppen zijn vervangen.
* edit * Ook de control ruimte ziet er vaag uit, lijkt wel of er her en der stukjes ingelijmd zijn, omdat anders de schoeven in de ruimte zelf uit kwamen. Ook het kanaaltje om de trushrod-schroef af te stellen, lijkt mij niet erg org. maar eerder home-made.
Zitten ook erg rare stemmechanieken op of ligt dat nou aan mij?
Dat ligt niet aan jouw, het is een hals die je op Matsumoku gitaren tegenkomt, hele goede fijne halzen, maar beslist geen Fender hals, kijk maar eens naar de hals van mijn Westone:
http://i471.photobucket.com/albums/r...976/005-60.jpg
http://i471.photobucket.com/albums/r...976/010-28.jpg
Gevoel heb ik ook, zal waarschijnlijk wel een oud japannertje zijn, maar géén Fender.
Het is ook geen oude japanner, helemaal niks. Pickups zijn eighties/ninetees koreaans en logo is opgeplakt, voor de rest, who knows.