Musical Surfer, graag gedaan zelf voer ik wel wat vaker zaken in uit de States, zojuist kreeg ik nog 4 elementen binnen (Bill Lawrence L500, XL500 en een setje keystones), spijtig genoeg daarbovenop nog een extra rekening voor de invoerrechten.
Printable View
Musical Surfer, graag gedaan zelf voer ik wel wat vaker zaken in uit de States, zojuist kreeg ik nog 4 elementen binnen (Bill Lawrence L500, XL500 en een setje keystones), spijtig genoeg daarbovenop nog een extra rekening voor de invoerrechten.
De belasting zorgt er helaas voor dat het 9 van de 10 keer niet meer rendabel is om iets te importeren. Jammer voor je dat ze hem niet hebben in Köhl :(. Je zult moeten wachten tot hij ergens in NL te koop is of tot hij tweedehands ergens wordt aangeboden (zal je nog meer voordeel opleveren).
Ik heb mijn rooie Jaguar ook ui de states gehaald...geen belastingen of etc. betaald:sssh: Sgeelde mij 350 euries;)
Gewoon een nepfactuur bij de gitaar laten voegen en erop zetten dat het een reparatie was:soinnocent:
Ohw sorry...ben ondertussen ook via msn voor school bezig (ja via msn ja)...dus dit in een zucht doorgetypt..mijn excuses:chicken:
I forgive you! Twee taalvautjes kan nog op een forum, maar boven de acht gaat het toch wat ver :D.
En jouw methode is inderdaad prima, totdat ze het verdacht vinden en je een brief sturen met de vraag voor een specificatie van de inhoud en een kopie van de factuur en afschrift van je bankrekening dat overeenkomt met je ordernummer :(. Is mij nu al twee keer overkomen bij gitaren vanuit China :makeup:.
Kut belastingen, als ik nou nog het gevoel had dat ze nuttig besteed zouden worden... :(.
edit:
Nog even een taalles op de vroege ochtend:
Na een punt komt een spatie, waarna een hoofdletter volgt van de nieuwe zin.
Simpel voorbeeldje:
De kater heeft honger. Hij ziet een vogel. Hij pakt de vogel met zijn scherpe klauwen en rukt met veel plezier en enthousiasme het hart eruit. De kater geniet van zijn smakelijke overwinning. Prrrrrrrrrrrrrrrt, miauwwwww.
Gezien je ook steeds "..." kan doen, zal één punt en één spatie sneller gaan :D.
Ik ben wel echt verliefd geworden op die gitaar.
De methode van 'Venlonaer' zegt me wel iets.
Ik doe de verkoper een voorstel, wie weet...
:roll:
http://link.marktplaats.nl/331447021
Is dit niet wat voor je?
Of deze uit Engeland voor omgerekend € 1.508,11 nieuw uit de doos.;)
@ Resonare...
Thx!!
Maar... ik hou niet zo van gold hardwear (all black is m'n ding).
Ook de neck van de stealth is geschilderd, bij deze (piano black finished) versie niet...
Als ik dan toch m'n droomgitaar ga kopen, liefst volledig naar m'n zin :supercool:
@ snaarplukker
Thx!!
Maar... er klopt precies iets niet in het plaatje.
Alle EBMM JP's met piëzo hebben hiervoor een tuimelschakelaar op de bovenste hoorn. Op deze versie kan ik ze niet vinden.
Bij de specificaties zou dit optioneel zijn, ms vandaar de lagere prijs?
Ps. Ik heb intussen met de Amerikaanse verkoper gemaild en hij is bereid te verkopen als 'warrenty return', waardoor ik de taxen zou omzeilen (thx aan Venlonaer).
Zou ik dit proberen of zouden de belastingen dit wantrouwen (cfr Resonare en China)?
:???: