Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 490 van 1797 EersteEerste ... 3904404804884894904914925005405909901490 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.891 t/m 4.900 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door musical surfer Bekijk bericht
    Eén van mijn droomgitaren tegengekomen op ebay, EBMM JP 6 stealth fully loaded (welliswaar niet een BFR)...

http://cgi.ebay.com/Music-Man-JP6-St...-/160405465730

http://www.prymaxevintage.com/musicm...hblackjp6.aspx

Ik twijfel over de prijs, nl. $1,990 (omgerekend €1.450 volgens wisselkoers.nl). Als ik deze vergelijk met de europese prijzen (vb Köln) scheelt dit toch rap €500.
    Voor het transport stellen ze USPS prio voor en dit zou $99 kosten.

Zijn er mensen die ervaring hebben met dit soort aankopen in Amerika, de betalingen en verzendingen?
    Te vertrouwen?

Thx,
    Koen
    Belastingen...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badman Bekijk bericht

"Finish is in zeer goede vorm"...

Lijkt me wel handig ja. Het zou een beetje lullig zijn als de finish van die Tele de vorm had van een Explorer of zo.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door musical surfer Bekijk bericht
    Eén van mijn droomgitaren tegengekomen op ebay, EBMM JP 6 stealth fully loaded (welliswaar niet een BFR)...

http://cgi.ebay.com/Music-Man-JP6-St...-/160405465730

http://www.prymaxevintage.com/musicm...hblackjp6.aspx

Ik twijfel over de prijs, nl. $1,990 (omgerekend €1.450 volgens wisselkoers.nl). Als ik deze vergelijk met de europese prijzen (vb Köln) scheelt dit toch rap €500.
    Voor het transport stellen ze USPS prio voor en dit zou $99 kosten.

Zijn er mensen die ervaring hebben met dit soort aankopen in Amerika, de betalingen en verzendingen?
    Te vertrouwen?

Thx,
    Koen
    Inderdaad belastingen, invoerrechten en inklaringskosten, dit is een percentage wat ergens zit tussen de 20 en 25% zit.

In het positieve (20%) scenario win je dus €170,--. Persoonlijk zou ik dan naar Duitsland rijden en de gitaar op voorhand bespelen, ook loop je zo geen enkel risico.
    Laatst gewijzigd door speedmusic; 18 maart 2010 om 11:58

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speedmusic Bekijk bericht
    Inderdaad belastingen, invoerrechten en inklaringskosten, dit is een percentage wat ergens zit tussen de 20 en 25% zit.

In het positieve (20%) scenario win je dus €170,--. Persoonlijk zou ik dan naar Duitsland rijden en de gitaar op voorhand bespelen, ook loop je zo geen enkel risico.
    Bovendien zit er ongetwijfeld wat verschil tussen gitaren, de ene Gibson Les Paul Standard uit 2008 is de andere niet. Hoe het zit met MM weet ik niet, wellicht zijn die wat consistenter, maar als nog kan het geen kwaad om gewoon 2-3 stuks te proberen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quink Bekijk bericht

Lijkt me wel handig ja. Het zou een beetje lullig zijn als de finish van die Tele de vorm had van een Explorer of zo.
    De tekst staat er wat knullig, maar met finish zal de verkoper bedoelen dat de lak/verf laag er nog goed op zit.

"De vorm is er wel, maar we kunnen moeilijk scoren" Hier bedoeld de voetbalcoach niet dat ze met een rugbybal aan het voetballen zijn

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quink Bekijk bericht

Het woord "finish", wat betekend dat in het Nederlands? En als je dat vertaalt hebt, wat heeft het in godsnaam te maken met de vorm van een gitaar?

Senior Member

Standaard

De tekst staat er wat knullig, maar met finish zal de verkoper bedoelen dat de lak/verf laag er nog goed op zit.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Resonare Bekijk bericht
    Het woord "finish", wat betekend dat in het Nederlands? En als je dat vertaalt hebt, wat heeft het in godsnaam te maken met de vorm van een gitaar?
    Flauw plaatje Quink ik was niet de enige die het niet begreep (zie Resonare), dacht je serieus op weg te helpen.
    Als de opmerking over finish als grap is bedoeld dan is deze echt te flauw om nog als grap te zien, zeker ook vanwege de verbaasde smiley.

Omdat jij een fan bent van flauwe plaatjes zal ik ook maar met een flauw plaatje reageren:
    Quink,
    Laatst gewijzigd door speedmusic; 18 maart 2010 om 12:49

Standaard

Flauw plaatje Quink ik was niet de enige die het niet begreep (zie Resonare), dacht je serieus op weg te helpen.
    Als de opmerking over finish als grap is bedoeld dan is deze echt te flauw om nog als grap te zien, zeker ook vanwege de verbaasde smiley.

Omdat jij een fan bent van flauwe plaatjes zal ik ook maar met een flauw plaatje reageren:
    Quink,
    Niet voor het een of ander, maar snapte je mijn post nu niet ofzo?

Als dat zo is, is er denk ik geen plaatje dat beschrijft hoe een epic faal dit is van je .

edit: En ik vind de grap van Quink lekker wel grappig lekker puh . En dat je mijn sarcastische post niet snapt -_-, echt dude...

edit 2:

Toch maar een plaatje om de traditie voort te zetten.
    Laatst gewijzigd door Chocola; 18 maart 2010 om 13:52

Standaard

@ Resonare en Speedmusic
    Dank voor de antwoorden!

Ps. net gevonden: 21% belastingen + 5% importtax + 21% op die 5%

Na mijn berekeningen kom ik op een voordeel van ongeveer €100 (afhankelijk van de kleur, mss iets meer). Niet meer de moeite dus :-(
    Het enige jammere van de zaak, stealth black is niet te vinden in Köln...
    Laatst gewijzigd door musical surfer; 18 maart 2010 om 14:23

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten