Ik begrijp dat we nu nog zitten te wachten op 1 punten van ene Egbertus????
Printable View
Ik begrijp dat we nu nog zitten te wachten op 1 punten van ene Egbertus????
Die zijn net binnengekomen. Alles is dus nu compleet. Nog even bij elkaar tellen en we kunnen beginnen ;)
Ik wil het best spannend maken door bv per dag een stukje te posten en te beginnen aan de 20ste plaats ofzo. Of zou dat vallen onder pest-gedrag :D
Nee, als alles goed gaat dan weten jullie het zeer binnenkort. Ik wil natuurlijk altijd luisteren naar voorstellen om de uitslag spannend te maken :p
iedereen mag een pronostiek maken met de top vijf. degene die alles juist heeft, wint de winnende gitaar :)
Egbertuss, op plaats 10 dus Martijn-w? Want heb hier net een post gelezen waar je Darkfire op plaats 10 had? Kan even niet volgen :s
Edit: die post is weg: Martijn-w dus op plaats 10.
Ik zou iig een vast tijdstip aangeven voor het bekendmaken van de uitslag. En daar een nieuw topic van maken (Mooiste gitaar van GitaarNet 2009 - DE UITSLAG), zodat we er nog even over na kunnen babbelen.
Daar had ik ook al aan gedacht: gewoon een nieuw topic aanmaken om de uitslag kenbaar te maken. De mods zullen dat wel verstaan ook denk ik: het is niet handig voor nieuwkomers om steeds terug te bladeren naar pagina x en post weet-ik-veel om de uitslag nog eens na te lezen. Zeker bij een wedstrijd met bijna 200 gitaren/deelnemers...
mensen, niet zo spammen, Macwilliams wint, Frankpaul op plekje 2, Dweezman op nummer 3, de rest doet er niet toe want die grijpen naast het podium :ok:
Gewoon een nieuwe topic openen met de uitslag op pagina 1.
En het liefst zo snel mogelijk, want ik houd het niet meer. ;)
Dus bv nu......
Ik ben al blij als ik in de top 20 sta :seriousf:.
Ik prijs mezelf gelukkig als ik in de top 50 sta met mijn lelijke gevoelensloze puntjesgitaar.. :makeup:
Mij maakt het niet zoveel uit hoe jullie over mijn gitaar denken, ik ben er toch wel blij mee!
(ik ga ook voor de top50! :sssh:)
Ik snap dat veel mensen hun punten willen weten, ik zou zelf gek worden. We gaan er dan ook geen doekjes rond winden: tussen dit en morgenavond kunnen jullie een nieuw topic verwachten met de uitslag. Daartussen geef ik misschien al iets weg (als jullie heel lief zijn :D)
Geef anders alvast de 10 gitaren die het minst aantal punten hebben gekregen, dan is de spanning er bij mij tenminste al van af. :D
Notaris badman heeft een bevoorrechte positie, hij weet al wie gewonnen heeft.
Ik ben toch benieuwd of ik dit jaar in de top tien ben terecht gekomen.
Vorig jaar met de '70 LP custom heb ik dit niet gehaald. Ben ook wel nieuwschierig hoeveel barno gaat krijgen dit jaar.
Jullie zullen wel zien :)
Hou de F5-knop de komende tijd maar alvast in aanslag, want het zit er aan te komen! :cooler:
Er zit geen F5 knop op m'n iPhone. :???:
:rockon:
Erg benieuwd :)
Ik zit te Appeltje+R'en als een malle!
Duurt lang.... ;)
F5........
En de lijnen zijn gesloten. Er kan niet meer gestemd worden op de kandidaten :)
De winnaar is...;
Er is maar een dun lijntje tussen dapper of dom.