Ach ik was gewoon een beetje ironisch, verder niks achter zoeken!
Printable View
Ach ik was gewoon een beetje ironisch, verder niks achter zoeken!
A.s. zaterdag Willemeen Arnhem.
De gebroeders Jolink (Grolschbusters) hebben een nieuw punkkrockbandje: Donder (“ut ni-je geluud uut de Achterhoek”)
En Skroetbalg speelt ook.
Avondje punkrock in dialect dus
Vroeger niet meer dan slagerij Lovink. Prima zaak en hun zoon zat in een bandje.
11 februari Bullhammers en Haymaker in Maddogs Groesbeek. Dat wordt een stevig bont en blauw beukfeestje.
Morgen UK Subs Farewell Tour Effenaar. Laatste concert in NL. Support Act: DONDER ( zie hierboven)
Vrijdag 14 juli
Arnhem Punkfest IV
Scheisse Minelli
Neuroot
M.D.C.
Discharge
Zin an!
Nielson en Motorpsycho, zin in.
8 november Greta van Fleet en volgend jaar 3 februari Purpendicular met Ian Paice in de Pul. Verder is er niet veel soeps voor een ouwe rocker als ik. Ben wel erg benieuwd naar die laatste.
Dat hele alternate low budget circuit is idd slechts een schim van wat het geweest,
kon je vroeger blind naar Gigant, Roosje, Lantaarn, Melkweg enz gaan voor een leuke avond, dan kom je nu bij een hiphop, dance of godbetere tribute uit....
enfin, pilletje
Paar weken geleden iig Ribot's Ceramic Dog en in november Deus (ook al 40 euro exc admin/resv/lidmaat kosten)
Ik ga proberen Breda Barst te bezoeken dit jaar.
Ben er niet meer zo mee bezig, maar een oud maatje van me wees er pas op, en 't is één van de weinige dingen die nog die ouderwetse Indi vibe heeft.
Maandje geleden bij Muse geweest op het Malieveld.
Was mijn eerste grote concert, zo niet eerste concert, na corona.
Was gezelllig.
Bijzonder om weer eens mee te maken.
En ik heb nog steeds niet veel met Muse, behalve live. :)