Ik zie hier volgens mij helemaal niemand afgeven op je beroep oid?
Printable View
Ik zie hier volgens mij helemaal niemand afgeven op je beroep oid?
Inderdaad en vele andere bekenden
Ook heb ik meegewerkt aan het jacht van Eric clapton twee jachten van Jim Clark (rivaal Bill Gates) een Australische filmproducent meerdere sheiks en vele anderen Trump zijn schip zouden wij bouwen er is in zijn opbouw van het schip nog wel opgetreden door Dire Straits maar het schip is door zijn scheiding nooit afgebouwd
Maar waar ik echt van houdt is gewoon alleen in mijn hok een mooie gitaar bouwen ik heb alle luxe wel gezien heb liever de regie in eigen hand
Of werk je heel toevallig bij Huisman in Vollenhove?
Ik ken bijna alle werven in Nederland maar heb 3 jaar gewerkt in vollenhove en al 21 jaar in makkum en das een hele prestatie als je nog 39 moet worden
Het is fantastisch! Nee joh, oprecht leuk om te vertellen. Wat heb je precies bij die jachten gedaan dan? Het klinkt wel leuk, maar als je over het popnageldesign gaat van de onderplaat van de romp, lijkt het me iets minder spannend dan dat je daadwerkelijk met Clapton aan tafel zit om de deal te sluiten. In het eerste geval kijk ik meewarig naar je lot, maar als het ook maar neigt naar dat laatste ben ik gewoon strontjaloers. ;)
Ik plaats luxe interieurs daarnaast geef ik super visie aangaande manier van bouwen geef ik leiding oftewel uitvoerder en ben trouble shooter eigenlijk alles met interieur en exterieur