gewoon een true bypass loopertje? Moet je wel handmatig (of met de voet) schakelen...
Printable View
gewoon een true bypass loopertje? Moet je wel handmatig (of met de voet) schakelen...
De huidige staat van m'n board. Ik ben er nog niet, ik wil de DD20 nog vervangen voor een TC flashback. Ik vind de DD20 te groot en omslachtig, maar wil wel graag de mogelijkheid tot taptempo (of audio tempo zoals bij de flashback) en dotted notes. Ik gebruik sowieso niet veel delay...
http://i.imgur.com/ucEfnbG.png
qua drives zal ik altijd blijven klooien, niet omdat ik nooit tevreden ben, maar. Gewoon omdat het zo lekker is... De furMachine is een Woollly Mammoth clone die ik heb gemaakt, ik ga nu een Death by Audio Fuzzgun namaken en kijk dan welke van de twee op mijn board mag blijven. Ook wil ik toch een keer een Rat proberen, maar omdat ik geen board vol oversturing wil zal de Sommare (MXR Distortion+ clone) of Mooer Solo dan van mijn plank afgaan...
Kortom, meer dan tevreden, maar afwisselen en blijven klooien is zo lekkerrrrrr.
Nahh.. Niet zo. Enkele pagina's terug post iemand zijn pedaltrain waar hij het ingebouwd heeft. Dat heb ik ook het liefst. Maarja, Wie kan dat en wat kost me dat? Vandaar de vraag voor een standaard kastje. Velcro er onder en gaan. Maar als iemand een tip voor een handige jongen bij mij in de buurt heeft houd ik me aanbevolen:seriousf:.
Mijn wens is: Sluit ik 2 jacs aan is alles in serie. sluit ik 4 kabels aan dan kan 1 input in de fx loop en de andere gewoon voor in de versterker.
Met als doel: Wanneer ik een versterker tegen kom zonder fx loop sluit ik 2 kabels aan en wanneer de versterker wel een fx loop heeft sluit ik net zo makkelijk 4 kabels aan. Het ziet er esthetisch ook mooier uit wanneer je alles aansluit op het bord.
Duidelijk:dontgeti:
Edit: Wat een verrekt mooi bord hierboven trouwens Schizo!! Die zelfbouw pedalen moet je iets mee doen. Al klinken ze nergens naar ze zullen als zoete broodjes gaan!