Laten versturen naar kennissen in de US and A die hem vervolgens naar NL verschepen;)
Printable View
Laten versturen naar kennissen in de US and A die hem vervolgens naar NL verschepen;)
Verhaal lijkt niet te kloppen. Bij Jackson betaal je wel meer voor een custom dan 2800 geloof ik (vraag het anders op het Jacksonforum). Hij zegt dat hij 'destijds' 2800 kostte, terwijl dat ding zo goed als nieuw lijkt. Ook vraag ik me af wie er in godsnaam een bolt on RR zou bestellen bij de custom shop. Ook zou ik wel iets anders dan 'Jackson USA' op een custom laten zetten, maar of dit normaal is voor de Jackson CS weet ik niet. De pickups lijken inderdaad geen Duncans, ze lijken daarentegen wel scheef te zitten. Op de trem is de gebruikelijke 'licensed by...' tekst te lezen dus dit is ook geen OFR. De neck zit vast aan de body op de verkeerde plek lijkt het.
http://link.marktplaats.nl/307442319
Ik zocht via google wat informatie, maar vind alleen maar masterbilt (geen spelfout) akoestische gitaren, geen elektrische. Ook niet op de Epiphone website. Is die sticker er gewoon opgeplakt buiten de fabriek?
tis wel een vreemde Epi inderdaad, maar het kan een vroege Koreaan zijn, daar zaten wel vaker rare typen tussen..
Tremsysteem en tuners komen wel overeen en logo is correct en staat op de juiste plaats.
En de Koreanen plakten wel vaker rare stickers op de Epi's.
Stickertje dat ie ergens vandaan heeft.
Volgens mij vindt de verkoper het grapje ook redelijk obvious.
Dit soort modellen van epiphone kom je wel vaker tegen, de V versie dan.
Hij is volgens mij wel wat kleiner dan een normale explorer en heeft volgens mij ook een geschroefde hals. Ik heb er nog nooit op kunnen spelen dus hier kan ik niet over oordelen. Prijs lijkt me wel redelijk. ;)
Ik heb er een gehad en snel weer verkocht. Was mijn tweede gitaartje. Toendertijd zo rond de driehonderd gulden nieuw. De mijne was van multiplex en klonk voor geen meter.
De balans was ook niet zo heel tof.
*edit*
Hij is inderdaad aanzienlijk kleiner dan een echte explorer. Een nieuwere epi explorer is IMO een betere keuze. Die is in iedergeval meer correct qua shape.
Oh oke, duidelijk. Ik vroeg me eigenlijk alleen af of het stickertje er later opgeplakt was, ben niet van plan hem te kopen. Ik ga toch voor een Gibson in natural finish (wel nog even doorsparen...).