Tjeez die is echt mooi!! Chrome en glitters past echt goed bij elkaar.
http://www.gew3.org/covers/r/artists...ry-glitter.jpg
Oh yeah!
Printable View
Tjeez die is echt mooi!! Chrome en glitters past echt goed bij elkaar.
http://www.gew3.org/covers/r/artists...ry-glitter.jpg
Oh yeah!
Erg gaaf hoor!
Inlays maken em toch wel echt af. Ik was wat sceptisch t.o.v. de spikkels, maar het is toch wel erg tof geworden.
De tering, wat is die mooi geworden! :o
Echt wel born to shine deze Bling King ! Letterlijk en figuurlijk schitterend...
Ik vind hem ook echt heel tof :D:D
Hey Barno,
Heel mooi geworden .
groetjes Charlotte :lp:
Hij is echt te gek.
Erg mooi Barno.
Ga je nog een filmpje maken, om die sparkles wat beter te kunnen laten zien?
Ja dat is mooi man!
nice. prachtig mooi weer met bigsby. ben benieuwd naar live actie foto's.
goeie spots er op en je hebt een discobal met snaren :)
om maar in herhaling te vallen........MOOI!!!!!!
tot in de puntjes af!
ik maak een diepe buiging
gr
@je
Erg blingie haha dat heb je mooi gemaakt. Vette stoel trouwens.
Wordt de familie nog niet gek van al die Gutts in de kamer?
thx all!
Zoals je op de laatste foto kan zien is het een tweelingbroer van de die bruine Thin King Deluxe (Bling King is slechts zijn roepnaam). Voelt ook exact hetzelfde aan, alleen is de hals een dunner profiel en maken de frontal inlays het toch gemakkelijker (dit weekend weer op een podium gestaan dat tussen de nummers volledig werd verduisterd, met enkel sidedots, blijft tricky).
Een ding moet (misschien) nog gebeuren. Als ik de neckangle in de pocket iets aanpas, zou de brug minder hoog moeten komen. Ik wilde de brug wat hoger om voldoende hoek tehebben met de bigsby, maar momenteel is dat zelfs meer dan wat nodig is. Ik ga es kijken of ik kan wennen aan de hogere spanning die op de bigsby staat (want dat is het gevolg van een scherpere hoek). Blijft wel goed op stemming.
tja, ik ben au fond helemaal geen blingmans, maar nu kan ik tegen eender welke blingfreak toch mooi mijn mannetje staan :)
cheers, barno
petje af barno! weer zeer mooi gemaakt, zeker als je bedenkt dat het de eerste keer met sparkles is. ik denk dat je alles al gehad hebt hé, solidbody, thinline, carved top, tele-style, les paul-style. ik vrees nu toch dat het hollowbody-verhaal (met sides buigen) aan de beurt is :supercool:
ik kijk alweer uit naar het volgende project
grtz
wow, dat is er een voor in een kastje ...
Over enkele tientallen jaren hangt die wel ergens in een hardrock café, of nog beter: een museum...
Deze is zo hard over the top dat het een unicum is ...
s.
Behalve voor een museum ook leuk voor bruiloften. ;)
haha hij is inderdaad wel vet!
Ik vind hem voor zo'n over the top thema juist net niet over the top. Hij is zo in balans dat het er totaal niet uitziet als een gimmick. Gewoon goed, echt waar! :ok:
He Barno, een slagplaat van staal zou hem ook niet misstaan.
Barno, hij is geweldig!
echt waar:mmmm:
respect, is weer een zeer mooi totaalplaatje geworden.
Hulde! Zeer gewaagd en zeer goed gelukt :ok:
Ik begin steeds meer GAS voor een tweede Gutt te krijgen :seriousf:
Ik zie mezelf niet spelen op een glittergitaar maar ik vind dit toch wel een stijlvol ding geworden.
Klasse, Barno !!
Ik vind het wel wat voor Dave Hill van Slade ....
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TXTJWFIH-D.jpg
thx all
Ze is ondertussen helemaal af en speelklaar. het enige dat ik mss nog verander zijn de pickups, maar dat bekijk is nadat ik ze live gebruikt heb.
filmpje naar goede gewoontje behoorlijk suckend qua kwaliteit, maar soit, it's in motion
geen aarding aan stopcontact, ook ergens goed hoorbaar :)
Hals is supergoed: da's iets wat toch wat onvoorspelbaar blijft en pas blijkt bij gebruik. Zo had ik onlangs een ongetwijfeld perfect gemaakte warmoth hals in handen, en dat ding had hèt gewoon niet. geen idee waarom. deze dus wel.
http://www.youtube.com/watch?v=sfUJ6O32UIo
Me likes it ! Klinkt wat 'braver', minder fel dan de choco, anders maar lekker. Interessante pickups ook: half strat, half P90, persoonlijk zou ik ze laten zitten :)
Moest ik een performing artist zijn, oh well ... This one is meant to shine on stage, and it will ...
Het wordt met elk model moeilijker een favo Guttlin te hebben. Chapeau!
Ik vind em veruit de gaafste Gutt die nog in je eigen bezit is ;)
Ziet er fantastisch uit en klinkt ook zeker goed. En spelen doet ie ongetwijfeld ook heel goed. Is de hals te vergelijken met die van mij?
ja, hals van jouw Gutt was ook nice (ik bedoel: lag mij ook goed), herinner ik me. die heeft wel ebben toets, deze is wengé, ebben is toch nog leuker qua feel. deze is ook iets smaller aan de nut en heeft een kleinere radius.
de feel van de hals wordt bepaald door een hele resem van parameters: uiteraard de scale in de eerste plaats, verder de breedte en dikte, het neckprofiel achterkant, de radius, houtsoorten, afwerking: lak of olie, frets: breedte en hoogte ... ik geloof niet dat ik al ooit twee identieke halzen gemaakt hebt :)
Prima sound, prima blueslicks, zo goed dat zelfs je telefoon ervan gaat trillen !! :seriousf:
thx folks
ze klinkt wel ok maar very vintage en ik weet nog niet of dat bij deze past. daarom dat ik overweeg om er filtertrons in te gooien. die valco's gebruik ik dan wel es op een soberdere gitaar. enfin volgende week test ik de gitaar uit op een gig, dan beslis ik.
Ik zie eerder een op een dano geïnspireerde guttlin voor me. Compleet nieuw model dan. Mojo heaven.
Een King Dano uit twee plaatjes hardboard, vuren randje erlangs, geen f-holes, in een mat groenig. Met lipstick elementen en witte slagplaat. Ik zie het ook helemaal zitten. :ok:
Het toeval wil dat er volgende week iemand naar mij komt met dit concept: een Supro gebouwd naar zijn eigen specs. alleen moet ik 'm nog overtuigen om ook te kiezen voor een Guttlin bodyvorm, maar ik vrees dat 'm dat te ver gaat...
at rijsberman: dat speelt idd al even in mijn kop, een gutt bouwen met de danospecs, beetje zoals aaron nu doet, alleen zou ik het veel simpeler houden :) Ik heb enkele jaren terug zo een mooie danootje verkocht, achteraf spijt van, dus ik wil terug zoiets :)
ik weet het niet zeker mar ik denk dat niet alleen de vorm meespeelt maar ook de speelpositie.
zou mij niks verbazen als je een warmoth strat hals op een strat plaatst hij heel goed voelt maar op een guttling net niet.
heb dat met mijn eigen eigenbouw waarop een kant en klaar strat hals zit.
normaal met een strat nooit een probleem maar nu met deze body wel
maar misschien zie ik het verkeerd